Fitness Seller

Daerden dronken op de Spelen

AKX

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Michel Daerden, de minister van Sport van de Franse Gemeenschap, is tijdens de Olympische Spelen dronken opgemerkt op de tribunes van het tennis en het hockey. De Argentijnse tennisser David Nalbandian wees de luidruchtige Daerden op de regels van het tennis.

driewerf hoera voor België
en we vragen ons nog af waarom we geen medailles halen? Het BOIC gebruikt het geld liever voor exclusieve feestjes en zwalpeieren zoals Daerden. Het is nu zelf zo ver moeten komen dat een minister van sport persoonlijk aangesproken wordt door een tennisser met de vraag op hij de regels van het tennis wel kent en of hij zijn bek wil houden.

art_large_469961.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol: Zijn hier beelden van?

Die Walen toch ook altijd. Geld van de Vlamingen gebruiken om te zuipen :roflol:

Het zal ook geen Waal zijn he die overlast veroorzaakt :D

Haha, afzetten die zuiplap.

Zou mooi zijn om te zien, je loopt als tennisser naar je eigen minister toe en vraagt of hij de spelregels kent. Meneer loopt wat te lachen, en jij vraagt hem of hij vervolgens zijn bek kan houden.

Priceless, als je dat op beeld hebt!

Kerel is altijd zat! :roflol:

Kijk maar eens op youtube.

Tja Walen en politici blijft een vreemde combinatie!

Die vent is altijd wel ergens dronken terug te vinden. Compleet waardeloze politicus en inderdaad allemaal op kosten van de hard werkende burger.
Hehe,

Ik heb vandaag iets gelezen in de standaart:
Maar hij is superintelligent dat zeggen Yves Leterme en michel preudhomme in Humo, Leterme sprak hem over de finacieringswet en hij was beter voorbereid dan de vlaamse onderhandelaars en deskundigen die rond de tafel zaten.
....
Ik denk dat het ook een deel is om als een gewone man van de straat over te komen? En dat hij graag ook eens zupt.

achja het is inderdaad een bourgondier denk ik, alleen weet hij niet tijdig te stoppen. :D

Vertel...

Boeie, enjoy life :p

Terug
Naar boven