AndroidHealthClinic

Daerden dronken op de Spelen

wtf? zegt wel veel over de regering als dit getolereerd word

Moest hij geen privé chauffeur hebben zou hij zichzelf al lang doodgereden hebben

• Topic Starter Topic Starter

je moet je maar eens gaan verdiepen in het belgische topsportwereldje en dan de vergelijking maken met NL.

Je moest eens weten hoeveel belastingsgeld Anciaux heeft uitgegeven om Laura Lyn, die me dunkt toch niet echt hulpbehoevende is, her en der te promoten, terwijl hij atleten als Veerle Dejaeghere te min vindt om een eurocent aan uit te geven. (haalde de finale van het WK, kwalificeerde voor de OS,...)

Om nog maar te zwijgen over andere blunders zoals Kate Ryan waar we toch zoveel geld moesten tegenaan smijten omdat ze Eurosong ging winnen. Wel ze haalde de finale niet eens.

Koen Van Damme - haalt de WK limiet - moet zich inschrijven in het leger om rond te komen.
Bertje schrapte hem als topatleet en haalde zijn subsidie weg. Zelfde verhaal voor een Gunther Couckhuyt.
Luc van Lierde, ooit Iron Man winnaar, laat veel wedstrijden nu schieten. Kan het verblijf niet betalen.

Gelukkig helpt hij wel die arme Laura Lyn

Laatst bewerkt:
je moet je maar eens gaan verdiepen in het belgische topsportwereldje en dan de vergelijking maken met NL.

Je moest eens weten hoeveel belastingsgeld Anciaux heeft uitgegeven om Laura Lyn, die me dunkt toch niet echt hulpbehoevende is, her en der te promoten, terwijl hij atleten als Veerle Dejaeghere te min vindt om een eurocent aan uit te geven. (haalde de finale van het WK, kwalificeerde voor de OS,...)

Om nog maar te zwijgen over andere blunders zoals Kate Ryan waar we toch zoveel geld moesten tegenaan smijten omdat ze Eurosong ging winnen. Wel ze haalde de finale niet eens.

België en sport :sad:

Laura Lyn en Kate Ryan hebben Anciaux een blowjob gegeven, waarom zou hij dat anders doen? Zou hij echt achterlijk zijn ?

Toch schitterend hoe gemakkelijk mensen misleid kunnen worden.
Ik ben dan misschien naief (zie artikel hieronder), maar 1 zin (zonder bronvermelding) en zie de meesten hier in opgaan...triest.
Overigens heb ik ook al heel wat positieve commentaren gehoord over de kennis van deze man.

http://sporza.be/cm/sporza.be/Olympia/080814_daerden_verstoort_spelen

Dronken Michel Daerden verstoort Spelen
do 14/08/08 - Waals minister van Sport Michel Daerden is in Peking om de Belgische sporters te steunen. Dat heeft hij de laatste dagen blijkbaar te opvallend gedaan. Daerden werd dronken opgemerkt in de tribunes van het tennis en het hockey.
Michel Daerden ging in Peking onder meer kijken naar de dubbelwedstrijd van tennissers Olivier Rochus en Steve Darcis tegen de Argentijnen Nalbandian en Cañas.

Daerden zat blijkbaar dronken in de tribune en was erg luidruchtig, tot ongenoegen van David Nalbandian. "Hé jij daar, jij kent zeker de regels bij het tennis niet?", riep de Argentijn Daerden toe.
(PhotoNews)
Daerden werd ook dronken opgemerkt toen hij de hockeyploeg aanmoedigde.

"De minister kan onmogelijk in de staat geweest zijn waarin hij is beschreven", reageert de woordvoerster van Daerden.

"Michel Daerden heeft een echt drankprobleem, dat weet iedereen", reageert Vlaams minister van Sport Bert Anciaux.

"Maar hij is niet de enige. Anderen houden het verborgen, maar er wordt nog altijd zwaar gezopen in de politiek."

"Het ergert me dat al die overdadige alcohol zo vlot gebanaliseerd en zo makkelijk aanvaard wordt", zegt Anciaux in Het Laatste Nieuws.
Saive: "Ik begrijp de ophef niet"
Jean-Michel Saive heeft ontkend dat David Nalbandian heeft uitgehaald naar Michel Daerden. Saive zat in de tribune achter de Waalse minister.

"Er is helemaal niks gebeurd", zo zegt tafeltennisser Saive. "Ik begrijp de ophef dan ook niet. Nalbandian stoorde zich aan een toeschouwer die twee keer applaudisseerde tussen een eerste en tweede opslag. Maar dat was Michel Daerden niet. Die heeft niks gezegd of gedaan."

Daerden bekeek de wedstrijd in het gezelschap van André Stein, voorzitter van de Franstalige tennisbond. Stein: "Omdat het heel warm was, hebben Daerden en ik alleen maar water gedronken."

• Topic Starter Topic Starter
scheelt natuurlijk wel dat Saive een Waal is
en gezien zijn achtergrond twijfel ik er niet aan dat hij wel degelijk in beschonken status het een en het ander gedaan moet hebben daar in Peking. Zoiets vind je niet zomaar uit.

Voor 100€ zeg ik ook dat het niet waar is

Terug
Naar boven