XXL Nutrition

Nieuws Dagje uit? Je wordt genaaid waar je bij staat.

Vind die reclame nog wel het mooiste gedeelte van je tekst.

De efteling is ook een schijtpark, je kan beter naar Walibi gaan. Meer achtbanen enzo.

Het valt toch wel mee? Ik leg gerust 28 euro neer van een dagje pretpark, je bent er dan ook aardig wat uurtjes mee zoet en je kan kinderen er heel gelukkig mee maken. Bovendien als je het vergelijkt met dance-events/kroeg/discotheek/bioscoop/stad/shoppen etc,
is dat relatief veel duurder als je het mij vraagt, laten we ook niet vergeten dat de meeste dingen veel duurder zijn geworden.

De efteling is ook een schijtpark, je kan beter naar Walibi gaan. Meer achtbanen enzo.
+1

Ik heb slechte herinneringen aan de Efteling.

Frieten/mayo/ketchup niet te vreten, bier niet te zuipen. Teveel van die sprookjesshit waar je niets mee kan. Te weinig leuke attracties en goeie achtbanen idd.

Walibi, Bobbejaanland, Six Flags zijn een betere optie wellicht, al heb ik de laatste nog niet gezien. Amerikaanse Six Flags schijnen in elk geval de beste achtbanen te hebben.

Edit: Six Flags = Walibi in België en Nederland, was ik even vergeten :)

+1

Ik heb slechte herinneringen aan de Efteling.

Frieten/mayo/ketchup niet te vreten, bier niet te zuipen. Teveel van die sprookjesshit waar je niets mee kan. Te weinig leuke attracties en goeie achtbanen idd.

Walibi, Bobbejaanland, Six Flags zijn een betere optie wellicht, al heb ik de laatste nog niet gezien. Amerikaanse Six Flags schijnen in elk geval de beste achtbanen te hebben.

Edit: Six Flags = Walibi in België en Nederland, was ik even vergeten :)

Amerika is duidelijk beter daarin ja, ander vet park is Blackpool in Engeland. Damn daar hebben ze ook vette roller coasters.

Terug
Naar boven