AndroidHealthClinic

dancevalley

• Topic Starter Topic Starter
line-up zegt toch weinig bro?..
Tiesto draait ook wel eens hardcore op zijn set..terwijl het een trance deejay is..
gaat gewoon om een leuke dag..ik ga met de mannen en het wordt lekker weer dus komt best goed!

grten

Het doet me echt pijn, maar de line-up heeft me helemaal niet kunnen overtuigen. Vooral het gebrek aan progressive en aanverwante sTen maakt dat ik zeker niet ga.

Helaas is de line-up van Extrema niet veel beter. Een festivalloze zomer voor phreak en SlettieBettie! :(

Dan is dit helemaal iets voor jullie!!

Welcome to the Future

Zelf ga ik nog naar Pleasure Island en Mystery Land....

Tiesto draait ook wel eens hardcore op zijn set..terwijl het een trance deejay is..
gaat gewoon om een leuke dag..ik ga met de mannen en het wordt lekker weer dus komt best goed!

grten

Het probleem is niet diversiteit, maar juist het gebrek daaraan. Als DJs soms andere dingen doen dan ik verwacht: super! Met de nadruk op "soms". Jeff Mills die 1 plaatje hardcore Bulgarian polka draait: leuk. De hele set polka: phreak gaat weg.

jaloers Ries? hahaha

jaja party was weer waanzinnig..waren pas erg laat thuis, maar weer een hoop lekkere wijffies die aardig hitsig waren whoohoo..nog even afgesproken met the_Ur was erg gezellig!

Dan is dit helemaal iets voor jullie!!

Welcome to the Future

Zelf ga ik nog naar Pleasure Island en Mystery Land....

klinkt leuk, maar door daar naar te zoeken zijn we bij iets anders uitgekomen: Loveland, op dezelfde dag. Ziet er super uit, dus kaartjes al gekocht. Alleen de muziek lijkt nogal eentonig te gaan worden, maar goed; de rest lijkt vooral erg leuk opgezet.

Nog mensen die dit jaar van de partij zijn. Als het weer een beetje meezit kan het weer een aardig feestje worden :).

jup, ik ga er dit jaar voor het eerst heen
Line up ziet er best gezellig uit :D, hoop dat het dan ook een beetje knap weer wordt

grten

Tiesto is als hardcore DJ begonnen onder een andere naam dan wel natuurlijk ( Da Joker en DJ Limited).
Dus het klopt niet helemaal wat je zegt.
Maar dat maakt verder eigenlijk ook niet uit. ;)

laat ik ook maar eens gaan

Terug
Naar boven