XXL Nutrition

Danser verdraait knie tijdens live 'So You Think You Can Dance'

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
http://www.youtube.com/watch?v=RTM6DGdzPRI&feature=player_embedded

Even opschudding gisteren tijdens de liveshow van het vtm-dansprogramma 'So You Think You Can Dance', waarin de beste danser van België en Nederland gezocht wordt. Het danskoppel Lorenzo en Oona opende erg sterk, maar na een half minuutje sloeg het noodlot toe. De jonge danser zeeg kermend van de pijn neer. Achteraf bleek dat zijn knie uit de kom was geraakt na een verkeerde beweging. Het programma werd een tijdje stilgelegd. De 19-jarige Rotterdammer werd afgevoerd en achter de schermen verder verzorgd.

Hoewel Lorenzo maar een korte demonstratie ten tonele had gebracht, werd hij toch geselecteerd voor de uitzending van volgende week. "Ik kan mijn lichaam in allerlei bochten wringen, maar nu schoot mijn knie plots uit de kom. Hij ging er opnieuw in. Alles is nu wel heel erg gevoelig", zegt Lorenzo, die in de voorrondes ook al zijn teen zwaar had gekneusd. Zijn partner Oona had eerder een ribblessure opgelopen. (dea)

http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/detail/436702/2009/10/12/Danser-verdraait-knie-bij-So-You-Think-You-Can-Dance.dhtml

:D

:thumbdown:

Laatst bewerkt:
ja had het gezien echt lullig hij is een van de beste

Ok. boeiend.

Doelloos bericht

Echt man die vlaamse met haar roze jurk die kreeg ze eens keihard.
Zag gister alleen de eerste act maar potverdomme wat heeft die een booty!

ook gewoon 10 seconde doorgaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind de jurk van gisteren niet :(

haha dat filmpje van die aap is veel leuker

Zeer boeiend topic. Toch maar verplaatst naar de TV sectie. Svp topics in de juiste sectie openen en niet alles maar in "Allerlei" dumpen...

Wuhaha krijg je van die Gay moves.

Mjah ik kijk nooit naar die saaie Idols, popstars. K3, dance etc programmas. Vind het wel eens goed geweest.

haha lache

vies patrick!

• Topic Starter Topic Starter
Hier zijn blijkbaar niet veel kunstliefhebbers van deze schitterende en zeer hoogstaande dansshow die belgië en nederland voor een 2de maal verenigt zoals bij de K2 zoekt K3 show.:( Ik vond het in ieder geval wel grappig en schokkend toen ik het zag gebeuren tijdens de liveshow.:D Had eig nog nooit eerder zoiets zien foutgaan tijdens een liveshow.

Hier zijn blijkbaar niet veel kunstliefhebbers van deze schitterende en zeer hoogstaande dansshow die belgië en nederland voor een 2de maal verenigt zoals bij de K2 zoekt K3 show.:( Ik vond het in ieder geval wel grappig en schokkend toen ik het zag gebeuren tijdens de liveshow.:D Had eig nog nooit eerder zoiets zien foutgaan tijdens een liveshow.

Grappig zeker. Maar schokkend ??? haha. Bedankt voor het sharen. Ik kon er in ieder geval om lachen :D

Terug
Naar boven