AndroidHealthClinic

Darksiders

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Waarom is er nog geen topic voor dit bazenspel? :D

Wat een toffe game, lijkt veel op Zelda, ben nu met 1 bezig, maar zodra ik die heb uitgespeeld schaf ik meteen 2 aan :D

Zwaar me eens 1e uitgespeeld alleen nog ff die trophy halen voor uitspelen op Apocolyptic en dan deel 2 erin :D

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar me eens 1e uitgespeeld alleen nog ff die trophy halen voor uitspelen op Apocolyptic en dan deel 2 erin :D

Heb je ps3? wat is je nick?

Wel een beetje een Zelda kopie man, maar dan heftig, wat een ervaring weer. Nooit van deze game gehoord hiervoor, vreemd, want het is echt wel 1 van de beste games die ik in tijden gespeeld heb.

Heb je ps3? wat is je nick?

Wel een beetje een Zelda kopie man, maar dan heftig, wat een ervaring weer. Nooit van deze game gehoord hiervoor, vreemd, want het is echt wel 1 van de beste games die ik in tijden gespeeld heb.
Kweet het niet zeker meer PM je morgen(nacht) wel ff heb wel Ps3 ( twijfel ofk nou Pillenboom of Pilleboom is haha )

enja idd een beetje een zelda kopie maar maakt mij niet uit je moet igg beetje nadenken en je kan lekker beuken :D

heb het ook gekocht toen op advies van een maat van me hoever ben je eigenlijk goos?

Kweet het niet zeker meer PM je morgen(nacht) wel ff heb wel Ps3 ( twijfel ofk nou Pillenboom of Pilleboom is haha )

enja idd een beetje een zelda kopie maar maakt mij niet uit je moet igg beetje nadenken en je kan lekker beuken :D

heb het ook gekocht toen op advies van een maat van me hoever ben je eigenlijk goos?

Begin pas, in die Cathedral, waar je die boomering achtig iets krijgt, level doet me aan de fire temple denken haha :D

Dit spel past wel in mijn straatje. Al speel ik weinig spelletjes. Had er een sport van gemaakt om onder invloed van levomepromazine en lorazepam (en al rijdende op mijn paard) de hoofden van vrouwen eraf te blazen in het western spel Gun. Heb een keer gehad dat ik een poppetje voor me niet eens kon raken...
http://www.youtube.com/watch?v=dqsV0lL4DsU

Ben met dark 2 bezig, maar speel het zelden eigenlijk. Het combat system lijkt zoveel op dat van amalur(waar ik wel beetje klaar mee was) dat me zin voor dit spel beetje bederft. Zitten wel genoeg andere dingen in die het wel interessant maken, daarnaast is de verhaallijn en de sfeer van het spel beter als die van amalur vind ik zelf. Toch mis ik elke keer de drive om er eens goed voor te gaan zitten, gezien het vechten wel ongeveer op hetzelfde neer komt.

Ben met dark 2 bezig, maar speel het zelden eigenlijk. Het combat system lijkt zoveel op dat van amalur(waar ik wel beetje klaar mee was) dat me zin voor dit spel beetje bederft. Zitten wel genoeg andere dingen in die het wel interessant maken, daarnaast is de verhaallijn en de sfeer van het spel beter als die van amalur vind ik zelf. Toch mis ik elke keer de drive om er eens goed voor te gaan zitten, gezien het vechten wel ongeveer op hetzelfde neer komt.

Puzzels, accesoires, lijkt voor mij heel erg op Zelda, lang niet zo'n spel gespeeld, ben er helemaal weg van.

Dungeon waarbij je een nieuw bruikbaar item vindt die je weer nodig hebt om andere puzzels op te lossen, enemies te verslaan of deuren te openen, love it.

D'r zitten puzzels in? Oh dan hoeft het van mij niet meer.

Zit net filmpjes te kijken van DS 1 en dat ziet er eigenlijk leuker uit als 2 ???, zal hem eens binnehalen binnenkort.

:heart:

luv it doet me beetje denken aan een mix van god of war ( de hack N slash in de game ) en Zelda qua puzzels :D

gotta luv it :)

Ben nu @ the black throne, laatste stuk dacht ik, die puzzels zijn echt geen geintjes :roflol: heb echt al zo vaak youtube moeten raadplegen.

Zal ook wel met mn geduld te maken hebben :D

Zit net filmpjes te kijken van DS 1 en dat ziet er eigenlijk leuker uit als 2 ???, zal hem eens binnehalen binnenkort.

heb ze allebei uitgespeeld maar ik vindt ds2 echt stukken beter dan 1.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 22:43 ----------

D'r zitten puzzels in? Oh dan hoeft het van mij niet meer.

ja dan moet je nadenken he. voor sommige mensen is dat lastig;)

heb ze allebei uitgespeeld maar ik vindt ds2 echt stukken beter dan 1.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 22:43 ----------

ja dan moet je nadenken he. voor sommige mensen is dat lastig;)

Oeh, 2 is nog beter, vind 1 al een topper, dus er staat me nog wat te wachten :D

Denk wel sowieso dat Death een vettere personage is dan War.

Heb deze laatst ook gespeeld en uitgespeeld. Inderdaad een fantastische game en ga 'em absoluut nog een keer doorspelen om die Abyssal Armor te halen. Heb dat de eerste keer niet gedaan.

Puzzels zijn af en toe lastig, maar ik wilde perse geen YT kijken om ze op te lossen. Het heeft daardoor wel een stuk langer geduurd, haha.

Ik wacht nog wel even met Darksiders 2 kopen tot 'ie 20 a 25e is. Zal wel binnen een maandje of twee zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel even met Fifa 13.

Heb deze laatst ook gespeeld en uitgespeeld. Inderdaad een fantastische game en ga 'em absoluut nog een keer doorspelen om die Abyssal Armor te halen. Heb dat de eerste keer niet gedaan.

Puzzels zijn af en toe lastig, maar ik wilde perse geen YT kijken om ze op te lossen. Het heeft daardoor wel een stuk langer geduurd, haha.

Ik wacht nog wel even met Darksiders 2 kopen tot 'ie 20 a 25e is. Zal wel binnen een maandje of twee zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel even met Fifa 13.
Die moet je echt halen is zwaar handig en die armour behoud je ook ;)

Terug
Naar boven