XXL Nutrition

Darksiders

• Topic Starter Topic Starter
Heb deze laatst ook gespeeld en uitgespeeld. Inderdaad een fantastische game en ga 'em absoluut nog een keer doorspelen om die Abyssal Armor te halen. Heb dat de eerste keer niet gedaan.

Puzzels zijn af en toe lastig, maar ik wilde perse geen YT kijken om ze op te lossen. Het heeft daardoor wel een stuk langer geduurd, haha.

Ik wacht nog wel even met Darksiders 2 kopen tot 'ie 20 a 25e is. Zal wel binnen een maandje of twee zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel even met Fifa 13.

Die puzzels @ The black throne, dat je Azrael moet bevrijden zijn echt te ziek voor woorden, sorry maar ik heb echt het geduld er niet voor om uit te zoeken hoe dat werkt. Dat stuk met die 3 platformen, waarbij je steeds zo'n blok erin moest laten teleporteren om em te laten zakken/stijgen, de t*ring zeg :roflol:

Die moet je echt halen is zwaar handig en die armour behoud je ook ;)

Heb nu 6 van die stukken, heb het spel denk ik toch bijna uitgespeeld. Moet nu die gouden dingen verzamelen door middel van dat masker.

Hierna meteen deel 2 halen, 60 euro of niet :D duurt toch nog wel ff voordat ie in prijs zakt.

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels al met deel 2 begonnen, deze is meer ala Skyrim, wel leuk vind ik, maar vond toch meer plezier in deel 1. Dit deel is ook een stuk makkelijker en er zit wat minder taktiek in, met flink knoppen rammen kom je er wel.

Death is wel ubercool, en je hebt veel vrijheid wat ik ook wel prettig vind. Item systeem is uiteraard ook wel leuk.

Terug
Naar boven