AndroidHealthClinic

DBB League @ OSM - Seizoen 3

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
'DBB Scottish Premier League'
Server: Thierry

Celtic Rivelino
Rangers Dennisku
Aberdeen Zitzakken
Dundee utd Rooke
Falkirk MichielD4
Hamilton Zaza
St Mirren Goat
HibernianThe Mistery
KilmarnockSachin

Er kunnen maar 12 spelers deelnemen dit keer;)

Laatst bewerkt:
Ik heb m'n aanvraag ingediend, ik ga zaterdag 2 weken op vakantie dus dat is wel een probleem.

Riv ik heb men aanvraag gedaan

Aangemeld

yeah aangemeld:D

aangemeld! overigens kreeg ik van paulluap net een sms dat hij zich had proberen aan te melden.. weet niet of dit gelukt is voor hem.. anders bij deze wil hij er ook weer in ;)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

afgekeurd??

• Topic Starter Topic Starter
aangemeld! overigens kreeg ik van paulluap net een sms dat hij zich had proberen aan te melden.. weet niet of dit gelukt is voor hem.. anders bij deze wil hij er ook weer in ;)

Ik heb niet iedereen kunnen accepteren. Teveel aanmeldingen in 1 keer?:roflol:

De meeste niet sk's zijn geaccepteerd. Maar die kunnen morgen pas een team kiezen.

Jullie moeten even kijken of je bent geaccepteerd, anders tegen de middag even weer proberen;)

En Zitzakken. Ik weet niet of er genoeg plek is. Dat moeten we morgenmiddag even checken. Als er morgen nog 1/2 plekken over zijn dan mag hij er weer in natuurlijk;)

Maar ik denk dat er wel een plekje overblijft.

Edit: Je bent niet afgekeurd. De boel was aan het trippen. Niemand is nog in de league:roflol:

Ja ik heb zelf wel sk .. en acceptatie werd afgekeurd kreeg ik net via de mail.. heb nu nogmaals in verzoek ingedient! vind wel dat je dat voorrrecht hebt als wel sk houder dat je een dag eerder kan/mag beginnen!!

Laatst bewerkt:
al meteen opnieuw gedaan ;) ghagha was je alweer voor

Je zit erin;)

Als je nog niet geaccepteerd bent, moet je even aanmelden;)

Ik moet deze competitie 2e worden dat word nog zwaar. Vooral met dit team

Nog maar 3 plekken over.

heey riv, ik zit al een aantal dagen zonder i-net. daarom zie ik nu pas dat er bijna niks meer over is. ik kom de komende competitie er weer in.

k*t internet ook.

No Problem

deze keer maar voor doelstelling 10 gegaan :)

Terug
Naar boven