Fitness Seller

DBB @ Mobile

richlaa

Cool Novice
Waardering
0
Hoezo is die oude mobiel versie er niet meer? nu duurt het uren voor ik op dbb kan, en als ik er dan op ben past de pagina niet op mn mobiel

Zijn genoeg scripts/programma's op het Internet te vinden die dit voor je kunnen doen.

Bij mij op me mibiel werkt het prima hoor. duurt wel iet wat lang.

bij mij werkt het ook

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij op me mibiel werkt het prima hoor. duurt wel iet wat lang.

antwoord geef je dus zelf al, bij mij doet hij het ook alleen duurt lang, eerst was er een mooie kant en klare pagina zonder plaatjes niks maar van de één op de andere dag was die verdwenen

Zijn genoeg scripts/programma's op het Internet te vinden die dit voor je kunnen doen.

Geef eens wat namen daarvan dan, heb daar weinig verstand van

Safari + iphone gaat wel goed heb ik vernomen. Maar als er genoeg vraag naar is kunnen we wel eens kijken voor een aangepaste skin.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf een Xperia en daar is dbb echt gaar op, ik zie de helft van de pagina maar, moet steeds van links naar rechts scrollen om een zin helemaal te lezen..

die avatars zijn inderdaad onnodig.

bij mij op blackberry werkt ie niet zo heel erg lekker. Moet m elke keer als ik een nieuwe pagina bezoek, refreshen. Maar ach, het werkt. Beter iets dan niets, toch:rolleyes:

werkt wel redelijk jah.

Mischien een poll :cool: ?

Bij mij op de N96 is hij perfect! Heb gewoon de normale website op het formaat van mijn scherm aangepast. Dus zinnetjes zijn korter en dus meer onder elkaar zodat je niet de hele tijd hoeft te schuiven!
Alles werkt prima en heb toch het snelste abbo voor mobiel internet van T-Mobile, dus ik kan redelijk tot erg goed dbb'en op mijn mobiel!
Lekker laten zo die handel :D

Mn Xperia heeft er ook geen moeite mee, (oprah browser).

Terug
Naar boven