Fitness Seller

DBB musician topic

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ok wankerts, ik heb net m'n eigen gear besteld en ik loop er al warm voor. Goddamn ik wil het nu en niet binnen anderhalve week. Ikzelf heb een Jackson JS30 RR guitar besteld samen met een roland cube 30X amp.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat bespelen jullie ? ik bedoel dan niet enkel rockinstrumenten maar het mag gelijk wat zijn. Hier moeten toch ook wel deadbeats zitten die een instrument hebben of adhd's die een drumstel in handen geschoven kregen vroeger?? or are you just musically gifted

Wat bespeel jij en post het hier :D

9thi1i.jpg

mijn collectie:D,het liefst speel ik op mijn ltd 602,goeie keus trouwens die jackson en die cube,beter als zo,n dom starterssetje

Ik kan heel ritmisch sopgeluiden maken met mijn voorhuid.

Nee serieus, ik wou dat ik ooit een instrument had leren spelen man, (bas)gitaar, piano of synthesiser maar vond het als kind allemaal te veel moeite en om er nu nog mee te beginnen :(

Ok wankerts, ik heb net m'n eigen gear besteld en ik loop er al warm voor. Goddamn ik wil het nu en niet binnen anderhalve week. Ikzelf heb een Jackson JS30 RR guitar besteld samen met een roland cube 30X amp.

Wat bespelen jullie ? ik bedoel dan niet enkel rockinstrumenten maar het mag gelijk wat zijn. Hier moeten toch ook wel deadbeats zitten die een instrument hebben of adhd's die een drumstel in handen geschoven kregen vroeger?? or are you just musically gifted

Wat bespeel jij en post het hier :D
ZZ-Top gitaren wtf. :roflol:

heb nog dit keyboard, doe er nooit meer wat op (heb op les gezeten)
yamaha-psr290.jpg

dit draaitafeltje
ION-DISCOVERDJ.jpg

+ deze effectmachine (ben van plan deze binnenkort te verkopen)
airfx_rgb-dd3d99376b0afe36bfd895ef6cc7640f.jpg

deze microfoon
SHURE+PG58+XLR.jpg

met dit kastje

en natuurlijk nog de nodige headphones, en programmaas op mijn computer etc.

Ik heb ook een roland cube 30X. Met gitaar, maar heb beide uitgeleend.

ja dat klopt,mijn eerste goede gitaar,speelt lekker en gaat ook nooit weg

:D Jeuj! Ik herkende m omdat Mick Thompson van Slipknot vroeger ook 1 had, daarna werd het een Bich en uiteindelijk stapte hij over op Ibanez, voorzoverre ik het weet.

Maar de aparte vormen van de Bc Rich gitaren vind ik wel onwijs gaaf. :rocker::hedbang:

ik kon vroeger de blokfluit spelen. Toen ik nog een vervelend klein kind was wou ik heel graag keyboard spelen. Maar ja konden mijn arme ouders niet betalen....Dus van mijn muzikale ontwikkeling is er uiteindelijk niets terecht gekomen...

:D Jeuj! Ik herkende m omdat Mick Thompson van Slipknot vroeger ook 1 had, daarna werd het een Bich en uiteindelijk stapte hij over op Ibanez, voorzoverre ik het weet.

Maar de aparte vormen van de Bc Rich gitaren vind ik wel onwijs gaaf. :rocker::hedbang:
Ik vind alleen de headstocks van bc rich nooit zo mooi(zoals kerry king van slayer heeft),daarom heb ik geluk met deze:D

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

eerder randy roads :cool:

ik drum.

Takamine
ik speel schofterig weinig de laatste tijd
klote-internet ook

Terug
Naar boven