XXL Nutrition

DBB'ers @ Innercity

nielsHarley

Cool Novice
Waardering
0
Wie gaan er allemaal?

of gaat er gratis naar toe zie www.id-t.com

Terug naar Innercity. Ik wil met ID&T een statement maken. Iedereen die al een kaart heeft gekocht mag gratis iemand meenemen. Iedereen die de komende maand een kaart voor Innercity koopt mag ook gratis iemand meenemen. Dus: met 1 kaart kun je met twee personen naar binnen. Het past wel bij Las Vegas: quitte of dubbel

Bovenstaande is geschreven door Duncan Stutterheim van ID-T

I'll be there!

Maar dat wist je al ;)

:thumbs:

Hehe, eindelijk iemand die het door heeft! Ik zal niet van de partij zijn, maar dan nog vind ik het een erg strakke actie!

Volgende WEek zaterdag QLIMAX!!!! aRNHEM!!

Daar gaat het nu ff niet over Tjalle :D

Toevallig heb ik vandaag m'n kaartje gekocht, de marathon lopen in de Rai heeft toch altijd wel iets..

qlimax uitverkocht :mad:
innercity vind ik maar k*t

Denk dat ik voornamelijk bij Q stage te vinden ben... is de enige line up die een beetje interesant is.

Ben er nu zekers... IC here I (WE) come.... hehehe lang leve duncan

En weten jullie de reden waarom 2 op 1 kaartje naar binnen mogen...

omdat de kaartenverkoop verrekte k*t gaat.. het blijkt dat het thunderdome feessie.. wat ik hopelijk mee ga maken.. van 15.000 man bijna / zo goed als is uitverkocht..

Daarintegen moeten er nog minder kaarten voor Innercity zijn verkocht.. echter rekenden ID&T op zo'n 45.000 man..

Ik ga dus niet naar Innercity.. is mij een beetje te zacht.. geloof dat er ook een R&B zaal is.. dus voor de liefhebbers..

het is dat ik in adam woon en het niets kost dat ik ga maar vorige keer vond ik het vrij slecht

Iedereen die nu gaat die snijd in zn eigen vingers ;)

Nu rent iedereen als kippen naar dat feest, en beloven ze dat volgend jaar alle feesten 10% goedkoper worden. WTF dus ik heb afgelopen jaar tig keer 10% teveel betaald ofzo?

fl**ker op id&t, als het jullie ff niet lukt met een feest, DAN PAS tasten jullie in jullie eigen buidel. En iedereen volgd, en voor dat je het weet zijn de prijzen in 2006 weer hoger als nu 'vanwege de dure dj's en decords'. fl**ker toch op man.

Hier kan ik zeeer pissed om worden.

was de line up van inneercitty dan?

Erick Morillo
Marco V
Ferry Corsten
Lucien Foort
Billy Nasty
Marcus en Faro

Roger Sanchez
Josh Wink
Carl Kennedy
Tom de Neef
Lisa Pure Live

DHHD Live: (Luna & Trilok & Chiren)
Dana
DJ Promo
The Prophet
Technoboy
DJ Ghost
Mark EG
Yves de Ruyter
Alpha Twins

Miss Kitten
Michel de Hey
Chris Liebing
Monika Kruse
Carlos Rios & Vincent de wit live
Vin-iLL

Gabriel & Dresden
Rank 1 DJ set
Tall Paul
Blank and Jones
Cor Fijneman
Jochen Miller

Deep Dish
Max Graham
Nic Fanciulli
Redanka

David Guetta
Brian S
Real el Canario
Rany G Blomstar
Wiebthroat
Zubrovka

Chuckie
Real el Canario
Wix
The Partysquad
Christian Aron
Madskillz
Jeremaine S

Ik paas um toch maar naar innercity... :D

ik ben al lang niet naar een feest geweest en ga 18 december naar innercity, een paar pillen in mij donder en gaan.
en daarna weer de verlorren vicht kilo's erbij trainen!!

die uber Promo en Chris Liebing!!!!!

ik ben van de partij, even kijken hoe dat gaat daar om tegen de stroom in te lopen wie doet ermee??

Ik vind de techno niet echt veel belovend deze keer, aangezien dat altijd de enige zaal is waar ik te vinden ben, denk ik niet dat ik ga :(

I'll be there :) Is al weer ff geleden dat ik voor het laatst echt uit m'n dak ben gegaan (ivm wedstrijdvoorbereiding)

Terug
Naar boven