AndroidHealthClinic

Dbb'ers met een eigen website, hosting?

BlaRock

Competitive Bodybuilder
Waardering
360
Hai

Bij wie zitten jullie en wat zijn je ervaringen? Ik zou een domein + minimale hosting (5GB ofzo) moeten hebben maar ik heb geen idee wat tegenwoordig kwalitatief is. Eisen zijn standaard; email, php/mysql, meerdere databases (min. 10).

Thanks.

gratis hosting?

Webhosting bij Hostgator en domein bij namecheap.

Hai

Bij wie zitten jullie en wat zijn je ervaringen? Ik zou een domein + minimale hosting (5GB ofzo) moeten hebben maar ik heb geen idee wat tegenwoordig kwalitatief is. Eisen zijn standaard; email, php/mysql, meerdere databases (min. 10).

Thanks.
Wat komt er op te draaien? En is het voor je klanten?

Gewoon 'n website zou ik 'n shared hosting pakket nemen van bijv. http://pcextreme.nl (dynamic). Hebben goeie klantenservice overigens via hun ticket systeem.

Ziet er perfect uit, nice. Het is voor een soort landing- en supportpage voor een app.

Ik ben met mijn webhosting weggegaan bij pcextreme, heb er 6 jaar gezeten. Reden is dat sites ongelofelijk traag begonnen te laden en dit hield langer als een jaar aan met ups en downs. Niet alleen bij mij, maar ook bij kennissen en andere gebruikers zoals op het forum van pcextreme regelmatig te zien is. Heb lang contact gehad met support maar het is niet tot een oplossing gekomen, de support is verder wel heel goed.

Nu registreer ik alleen nog mijn domeinnamen bij pcextreme en webhosting bij Hostgator.

Ik zei tegen jou Namecheap omdat ik het op die manier zou doen als ik opnieuw zou beginnen.

Voor een statische website Godaddy.
Voor een geavanceerde website met database enz. Hostgator.
Hostgator heeft een absurd goede service als je technische hulp nodig hebt.

Terug
Naar boven