Fitness Seller

Dbc01, waarom stromba wel?

Zo jullie zijn lekker aan het posten lol :)

Mijn mening: Ten eerste de verschillen tussen Win en dbol-tabs: De BIJWERKINGEN die Dbol heeft als 3e rangs anabool (we spreken van derderangs als een product wordt gefaked en niet de effecten heeft van het originele product en bij hedendaagse dbol is dat dus duidelijk het geval!) zijn enorm en erg nadelig voor onze organen. Hoewel Winnietabs ook 17-AA zijn hebben die niet die bijwerkingen.

Winstrol tabs gebruik ik alleen als ik al elke dag injects moet zetten van andere producten, precies wat admin zegt. Spieren zij zo opgezwollen dat zelfs náást de injectspots, er enorme verharding van het weefsel optreedt.
Dbol tabs hebben als ernstige bijwerking enorme hoge bloeddruk, plofkop en 'naar zijn'.
Die hebben Winstrol tabs duidelijk niet Geoffke.
Bij voorkeur gebruik ik Winstrol injects aangezien het Depot-effect veel langer blijft 'hangen'.

Oh en nog één dingetje: Dat dbol op internationale boards overal als 'basis-product' in kuren wordt gezet, is puur gewoonte.

Net zoals jáááren lang de piramidekuurtjes gewoonte waren. Dat dééd je gewoon zo omdat het hoorde.
Een leuke 'kickoff' is dbol wel voor een kuur: In plaats van opgezwollen spieren te voelen na twee weken, voel je je al 'groeien' na 5 dagen maar da's van je plof-ledematen vol waterretentie en heeft weinig te maken met een 'groei-kickstart'. Het gevoel belazerd je dus.

dbc01 zei:
...heel verhaal.. waar me dit opvalt:
'naar zijn'

hoe bedoel je naar zijn? druk, of aggresief, of wat? ik mag toch niet hopen hopen richting depressief ofzo.. want volgens mij is dianabol meer een opwekkende stimulant (euforie)

als voorbeeld kijk maar eens naar geoffke hoe vrolijk ie wordt met dianabol in zen tummy :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info dbc01 en de andere.
:thumbs:

Dat wás ie ook Jimmy!

Veel mensen kunnen maar moeilijk onthouden dat de hedendaagse dbol een slap Aziatisch/Russisch aftreksel is van wat Arnie in de '70 er jaren slikte.
Als iemand nu zegt dat ie Parabolan heeft lachen we en allemaal uit; immers, Parabolan wordt niet meer gemaakt.

Maar met dbol is het 't zelfde verhaal:
Het heet in de volksmond wel Dianabol maar is een Aziatisch namaak-tabletje van wat ooit de echte was.
De echte glimmende blauwe dbols waren iets groter en brachten de atleet een euforisch gevoel.
Kwaliteits-orals he! :)

De hedendaagse dbol geeft je naast een plofkop en hoge bloeddruk ook dikwijls maar niet altijd permanente onderrugpijn en een 'naar gevoel' met dat gevoel bedoel ik het typische 'ouwe mannen-gevoel'(je oud en zwak voelen op sommige momenten, misselijk).
Dit is inherent aan de hoge bloeddruk trouwens!

jimmy101 zei:
hoe bedoel je naar zijn? druk, of aggresief, of wat? ik mag toch niet hopen hopen richting depressief ofzo.. want volgens mij is dianabol meer een opwekkende stimulant (euforie)

als voorbeeld kijk maar eens naar geoffke hoe vrolijk ie wordt met dianabol in zen tummy :eyebrow:
Opwekken, nee hoor. Is maar verhaaltje van degenen die het nooit hebben gebruikt. Je voelt je natuurlijk wel aardig, omdat je lekker opzwelt en dus groter denkt te zijn in 5 dagen zoals dbc01 zegt.

Eens je stopt met de kuur en je nakuur is wat minder, of je gooit er flink wat clomid tegenaan is de kans HEEL groot dat je depressief wordt. Zelfs als je een heel positief mens bent van aard. Ken er veel die nadien maanden in en dip zaten en alles terug verloren wat ze gewonnen hadden.

Terug
Naar boven