MuscleMeat

DBC's Top-film maand december: The Great Raid (.avi 1.37GB superkwaliteit beeld)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
The Great Raid (2005)

Set in the Philippines in 1945, THE GREAT RAID tells the true story of the 6th Ranger Battalion, under the command of Lieutenant Colonel Henry Mucci (Benjamin Bratt) who undertake a daring rescue mission against all odds. Traveling thirty miles behind enemy lines, the 6th Ranger Battalion aims to liberate over 500 American prisoners-of-war from the notorious Cabanatuan Japanese POW camp in the most audacious rescue ever.

Met een gemiddelde van 7,3 op IMDB.com scoort deze film bijzonder goed.

Geniet 132 minuten lang van dit oorlogsdrama dat weer even een lichtpuntje is tussen de hoop troep van de laatste tijd.

Download nu van De Snelle Server (tot +2mb/sec) en stuur een pmmetje.

Thanks DBC :thumbs:

of ook te vinden op a.b.movies.divx onder "dmd-greatraid" ;)

Even wat meer info?

DVD (5 of 9)? (laat maar, zie het net in de topic titel, geen DVD dus)
Ned. ondertitel?
4:3 of 19:3?
Menu? (waarschijnlijk niet)
Extra's? (stomme vraag, zie titel)

Sorry opa, maar Cent is een kwaliteits miereneuqer. ;)

Bij deze roep ik ome cent op om te demonsteren wat HIJ kan als het aankomt op het aanbieden van films.

:D

Peppino zei:
Bij deze roep ik ome cent op om te demonsteren wat HIJ kan als het aankomt op het aanbieden van films.

:D
Cent heeft een dikke 400 titels liggen op DVD kwaliteit, maar Cent heeft geen +2mb/sec upload, en ook geen zin een FTP server open te laten staan voor 2 dagen om één film te sharen.

Voor de DVD freaks: zoek op "The Great Raid 2005 Custom NL SUBBED DVDR - Unique" in a.b.boneless, a.b.ftn of a.b.nl. Zonder subs zoeken op "The Great Raid DVDR-Replica" in a.b.dvdrcore. ;)

speelt Chuck Norris hier ook in?

• Topic Starter Topic Starter
Voor de goede orde heren: Niet iedereen beschikt over de kennis en mogelijkheden van Nieuwsgroepen dus ga nou niet tomeloos linkjes geven van binairy-groups want je krijgt alleen maar mensen die er geen reet van snappen en terecht overigens. Waarom zou je je een breuk downloaden aan 33000 .rar/.bin./repair-bestanden als je het in één ruk van een topserver af kunt halen :D

DBC01 zei:
Voor de goede orde heren: Niet iedereen beschikt over de kennis en mogelijkheden van Nieuwsgroepen dus ga nou niet tomeloos linkjes geven van binairy-groups want je krijgt alleen maar mensen die er geen reet van snappen en terecht overigens. Waarom zou je je een breuk downloaden aan 33000 .rar/.bin./repair-bestanden als je het in één ruk van een topserver af kunt halen :D

Uhm, data corruption, snelheid die over het algemeen stukken hoger ligt....moet ik door gaan? ;)

DBC01 zei:

:stupid:

Na de newsserver topic te hebben doorgespit snap ik nog steeds geen ene zak van dat geouwehoer.

hoera voor dbc!!!

DBC01 zei:

huh?
supersearch
select & download
:thumbup:

DBC01 zei:
:roflol:

Opa'tje voel je niet aangevallen, het is een mooie actie van je om film te downloaden te zetten.

Waarom van nieuwsgroepen? DVD kwaliteit, geen corrupte files (if so, kan je ze herstellen) top downloadsnelheid, en altijd online.

Peppino zei:
:stupid:

Na de newsserver topic te hebben doorgespit snap ik nog steeds geen ene zak van dat geouwehoer.

hoera voor dbc!!!

Dank u. Dat bedoel ik. In de toekomst ga ik aan Nieuwsgroepen werken, heb er een tutorial over liggen maar eerst even wat andere dingen afmaken.

DBC01 zei:
Dank u. Dat bedoel ik. In de toekomst ga ik aan Nieuwsgroepen werken, heb er een tutorial over liggen maar eerst even wat andere dingen afmaken.

Ik zie het al voor me. Opa is straks verslaafd aan nieuwsgroepen en maakt z'n eigen groep aan: alt.binaries.dbc :D

Klinkt leuk. Maar ik geef de voorkeur aan een eigen site:

[Link niet meer beschikbaar] :cool:

Terug
Naar boven