AndroidHealthClinic

Dbol aan eind van kuur?

Immerson

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Ik ben een kuurtje Test-Deca-Dbol in elkaar aan het zetten, maar ben er nog niet helemaal uit.
Zo wie zo wil ik met Test Prop beginnen i.p.v. Dbol want anders blaas ik te veel op i.c.m. Deca zeker in de eerste 4 weken.

Toch wil ik Dbol gebruiken voor 5 weken op 40mg maar dan aan het einde van de kuur, dit om nog een extra impuls te krijgen en om het boven genoemde te voorkomen.

Week 1-3 :100mg Test Prop / E2D
Week 1-10 : 500mg Deca / EW
Week 1-12 : 750mg Test Enth / EW
Week 8-12 : 40mg Dbol / ED
Week 1-10 : 500iu HCG / E4D

PCT:
Week 11-13: 1000iu HCG / EOD
Week 14-17: 20mg Nolva / ED

Voor mij doen best een flinke kuur.
Graag jullie mening over mijn keuze Dbol aan het eind van kuur.

Dianabol is een middel waarvan je vooral tijdelijk veel vocht en kracht krijgt. Erg geschikt om je kuur mee te starten, maar niet om mee te eindigen.
Ik zou eerder eindigen met winstrol zodat je meteen wat droger uit de kuur komt en dan nakuren met arofixen zodat je cortisol spiegel weer snel naar beneden gaat als je off gaat.

Tevens zou ik 500iu hcg vanaf week 1 pakken. Eventueel een paar weken later, maar de één atrofeert sneller dan de ander.
Hoe jij hcg wil gebruiken is achterhaald.

Met de kuur die je kiest ga je zoiezo wat vocht (tot veel vocht afhankelijk van persoon tot persoon en van je voeding) vasthouden. Dbol in het begin of helemaal niet!

• Topic Starter Topic Starter
Dianabol is een middel waarvan je vooral tijdelijk veel vocht en kracht krijgt. Erg geschikt om je kuur mee te starten, maar niet om mee te eindigen.
Ik zou eerder eindigen met winstrol zodat je meteen wat droger uit de kuur komt en dan nakuren met arofixen zodat je cortisol spiegel weer snel naar beneden gaat als je off gaat.

Tevens zou ik 500iu hcg vanaf week 1 pakken. Eventueel een paar weken later, maar de één atrofeert sneller dan de ander.
Hoe jij hcg wil gebruiken is achterhaald.
Dat is i.d.d. ook een optie eindigen met Winstrol maar omdat mijn vorige kuur ook al eindigde met Winstrol haal ik deze liever er uit.

HCG was ik al van plan op 500iu te houden (zie kuur week 1-10) vanaf dag 1 / E4D, alleen gaat ie vanaf week 11 voor 3 weken op 1000iu / EOD.
Ik wist by the way niet dat dit achterhaald was. Dus gewoon deze 3 weken ook houden op 500 iu / E4D

Dat is i.d.d. ook een optie eindigen met Winstrol maar omdat mijn vorige kuur ook al eindigde met Winstrol haal ik deze liever er uit.

HCG was ik al van plan op 500iu te houden (zie kuur week 1-10) vanaf dag 1 / E4D, alleen gaat ie vanaf week 11 voor 3 weken op 1000iu / EOD.
Ik wist by the way niet dat dit achterhaald was. Dus gewoon deze 3 weken ook houden op 500 iu / E4D

Oh dat heb ik verkeerd gelezen, dan idd alleen tot aan de nakuur 500iu per week. Is echt genoeg.

Wat is dat nou voor een reden dat als je het al 1 keer op die manier hebt gedaan dat je het niet nogmaals wil doen? :P
Als het beviel zou ik het nogmaals doen, zo niet dan niet, maar niet omdat je het al een keer zo gedaan hebt...

Met dbol eindigen is zoiezo dom.. pak dan winstrol om er harder uit te komen..

winstrol is een goede aanvulling op test/deca het houd de receptoren bezet zodat oestrogeen niet bind. want de kans op die bijwerking bij jouw dosis aanzienlijk verkleind

Neem dianabol aan het begin van de kuur voor 4-6 weken en neem er proviron bij, zo heb je de voordelen van krachtstoename van de dianabol zonder dat je al dat vocht er bij moet nemen. De grootste misvatting bij velen is dat provi niet samen gaat met diana, niets is minder waar imo. Dianabol aan het einde van de kuur is alleszins zinloos, neem dan inderdaad liever winny.

• Topic Starter Topic Starter
Check, het gaat Winstrol worden.
Thnx for the advise!

Terug
Naar boven