Fitness Seller

dbol en sust

pjpoutlaw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
118kg
Vetpercentage
28%
even een vraagje wil begine met een kuurtje dbol en sust

week 1 t/m 6 25mg dbol
week 1 t/m 8 2 keer per week 250 sust
week 8 t/m 10 clomid

is dit te zwaar voor mijn eerste keer ??? graag wil ik julie menig hier over
alvast bedankt :D

hier ga je zeer zeker op groeien maar je nakuur is niet goed, doe je nakuur als volgt:
sust heeft ook lange esters en werken nog 3 weken na.

week 11-12-13: 50mg clomid en 20mg nolva

wat zijn je stats?

• Topic Starter Topic Starter
bencher zei:
hier ga je zeer zeker op groeien maar je nakuur is niet goed, doe je nakuur als volgt:
sust heeft ook lange esters en werken nog 3 weken na.

week 11-12-13: 50mg clomid en 20mg nolva

wat zijn je stats?
90 kg 13% vet

lijkt mij voor eerste kuur veel te zwaar. maar mischien zijn er mensen die daar anders over denken. waarom geen deca op 200 mg p/w voor 12 weken of 10 weken en dbol op 30 mg voor de eerste vijf weken? evt proviron erbij voor vocht.
daarna nakuur.
test voor beginners vind ik te heftig
gr d

Test is prima, zou voor de eerste kuur een test-only kuurtje doen om te kijken hoe je lichaam erop reageert. nakuur wk11 clomid 100 mg, wk12,13 clomid 50 mg

2hard2die zei:
Test is prima, zou voor de eerste kuur een test-only kuurtje doen om te kijken hoe je lichaam erop reageert. nakuur wk11 clomid 100 mg, wk12,13 clomid 50 mg
denk je dat 25 mg dbol en 500mg sust per week te zwaar is voor de eerste keer en die sust 2 keer per week

sorry bedoel 2 keer 250mg sust per week

pjpoutlaw zei:
sorry bedoel 2 keer 250mg sust per week

ja! geloof me 2x 250mg sus in de week voor een beginner is zeker te zwaar. laat staan dat je het wilt combineren met dbol.

ik zou als volgt doen:

1. wk 1-6 25mg dbol ed
wk 1-8 250mg test enanthaat ew

of

2. 250mg sus om de 5 dgn
wk 1-6 25mg dbol ed

als je per se die test en dbol wil stacken.

maar liever zou ik als eerste kuur het volgende nemen:

wk 1-8 200mg deca
wk 1-6 25mg dbol

en je nakuur niet vergeten natuurlijk

Ik zou ook kiezen voor test. enanthaat boven sustanon. (Stabielere bloedwaarden)

week 1-6 20-25 mg dianabol/dag
week 1-8 250 mg test. enanthaat
week 11-13 30 mg nolvadex/dag

Je kunt ervoor kiezen de test. nog 2 weken te laten doorlopen tot week 10. Wat je wilt.
Ik zou wel kiezen voor nolvadex. Het werkt beter en heeft minder invloed op je gemoedstoestand dan clomid.

Suat zei:
ja! geloof me 2x 250mg sus in de week voor een beginner is zeker te zwaar. laat staan dat je het wilt combineren met dbol.

Zeker te zwaar?

Vind dat wel meevallen hoor.

Hij weegt al 90 kilo dus het is geen licht mannetje die gegarandeerd dezelfde resultaten haalt als een ventje van 70 die ook zo'n beginnerskuur zou doen...

Zou het wel bij die 2x sustanon houden als ik hem was.

ariekanarie zei:
Zeker te zwaar?

Vind dat wel meevallen hoor.

Hij weegt al 90 kilo dus het is geen licht mannetje die gegarandeerd dezelfde resultaten haalt als een ventje van 70 die ook zo'n beginnerskuur zou doen...

Zou het wel bij die 2x sustanon houden als ik hem was.

Ja meningen verschillen nu eenmaal maar het feit dat hij dus 8 weken lang op 500mg sus per week wil zitten vind ik dit wel een zware kuur. vandaar dat ik test enathaat de voorkeur geef.

Moet kunnen,kerel. :)

pjpoutlaw zei:
denk je dat 25 mg dbol en 500mg sust per week te zwaar is voor de eerste keer en die sust 2 keer per week

Nee, ik vind alleen dat je als eerste kuur de dianabol eruit kan laten.
250mg sust elke drie dagen is voldoende voor een eerste kuur.

Kickstart is niet nodig bewaar dat maar voor je volgende kuur.

Suat zei:
Ja meningen verschillen nu eenmaal maar het feit dat hij dus 8 weken lang op 500mg sus per week wil zitten vind ik dit wel een zware kuur. vandaar dat ik test enathaat de voorkeur geef.
ja ik denk dat ik gewoon die 25 mg dbol pak en die sus maar op 250 hou per week want die dbol zal wel te wijnig zijn om alleen te paken of niet
wilk toch wel wat aankomen :(

Dan doe je het precies verkeerd om,kerel.

Sustanon 1x p week is veel te weinig ivm met korte esters die erin zitten.

Gebruik dan idd test enth zoals eerder gezegd.

ariekanarie zei:
Dan doe je het precies verkeerd om,kerel.

Sustanon 1x p week is veel te weinig ivm met korte esters die erin zitten.

Gebruik dan idd test enth zoals eerder gezegd.
dan probeer ik het wel met 500 sust want heb ze toch al hoop da ik er wel flink wat van aan kom :D

pjpoutlaw zei:
dan probeer ik het wel met 500 sust want heb ze toch al hoop da ik er wel flink wat van aan kom :D

als je de sus om de 5dgn pakt is het geen probleem. dan kun je het goed combineren met dbol. dit zeg ik je ook uit eigen ervaring. je zegt dat je de spullen toch al hebt en het wil gebruiken.

Iig veel succes!

Doe dan om de 4 dagen,zou helemaal top zijn ;)

heej ik had een vraag ik train 4 jaar
bench press 115
sqat 140
ik wou nu een kuurtje beginnen voor de 1e keer maar dan alleen d-bol is dat verstandig of helpt dat niks :D

Terug
Naar boven