Marvinnr1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Als jullie kuren met Dbol, hoeveel mg neem je max p/dag in de piek van je kuur?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Infinity zei:Inderdaad geen piek en zoals RYU al zei gewoon een constante dosering.
De dosering hangt weer een beetje van je kuurverleden af maar zal waarschijnlijk je eerste keer zijn dus probeer het eens op 30mg![]()
Marvinnr1 zei:Nee, is niet me eerste kuur al eerder gekuurd met dbol, ganabol, stanozolol en deca. Ik ga een kuurtje doen met dbol en deca 6 of 8 weken ff aankijken...Ik heb het wel altijd opgebouwd zeker als je begint met steroiden laag beginnen met dosering en zo met de week opgebouwd. In me piek zat ik in week 6 (bij 8 weken kuren) wel op zon 50 mg.
Marvinnr1 zei:Ik heb stromba met deca gebruikt en dbol met deca en ganabol zo is tussendoor. Masteron werd me voorgesteld maar heb ik van af gezien vandaar dat ik er ook een topic voor had geplaatst, verreweg omdat ik er weinig van af wist. Ik wil is testo proberen maar hou het nog maar even bij de iets lichtere middelen. Op [Link niet meer beschikbaar] staat btw dat 50 mg een max dosering is en dat dbol met deca een goede combi is?!! Zo heb ik dat ook ervaren eerlijk gezegd...

Marvinnr1 zei:Ik heb stromba met deca gebruikt en dbol met deca en ganabol zo is tussendoor. Masteron werd me voorgesteld maar heb ik van af gezien vandaar dat ik er ook een topic voor had geplaatst, verreweg omdat ik er weinig van af wist. Ik wil is testo proberen maar hou het nog maar even bij de iets lichtere middelen. Op [Link niet meer beschikbaar] staat btw dat 50 mg een max dosering is en dat dbol met deca een goede combi is?!! Zo heb ik dat ook ervaren eerlijk gezegd...
En je hebt ook dbol met deca en ganabol (=DECA!) zo is tussendoor gebruikt?