Fitness Seller

dbol

de boer

Cool Novice
Waardering
0
wat heb je hier aan? t3 samen met dboll, 6weken
dboll 1tm6 50 mg per dag
t3 50 mg om de dag.
graag een reactie
dit is een maat van me aan het {kuren}.
grz de boer

dboll zorgt voor massa (vooral vet en vocht) en t3 voor droog te komen. Dus eigenlijk tegenstrijdige middelen. Waarom deze combo?

t3 in lage doseringen zou door het versnellen van de stofwisseling kunnen zorgen voor betere opname van je voeding.. maarja incombo met dianabol is dit inderdaad erg nutteloos... ben bang dat die alleen vocht bij gaat komen... en die verdwijnt daarna weer als sneeuw voor de zon... zoals dat zo mooi heet..

dan heeft winny met t3 veel meer nut als tab only

Waar halen ze het vandaan?:(

Dat 75% van het board zegt dat je vet en vocht aanzet van dianabol en geen spieren overhoud, dat is wijsheid wou je zeggen? :rolleyes:

Ik ga er als een speer op...........en het levert me droge massa op bij 50 mg/ dag

Wat een appie-berichten weer....

Dbol en T3? ???

Svp niet doen. Lees je nog eens goed in in de FAQ's en sticky topics. Dan weet ik zeker dat je al snel zal inzien dat er zoveel betere alternatieven zijn.

Dat 75% van het board zegt dat je vet en vocht aanzet van dianabol en geen spieren overhoud, dat is wijsheid wou je zeggen? :rolleyes:

Ik ga er als een speer op...........en het levert me droge massa op bij 50 mg/ dag

Ik heb ook eens een dianabol only gedaan en de waterretentie is niet normaal bij mij. Kwam echt wel lekkere gains aan toen maar vast houden is best lastig maar zeker toen een aantal kilo's overgehouden. Was mijn 2de kuurtje toen...

Ik heb ook eens een dianabol only gedaan en de waterretentie is niet normaal bij mij. Kwam echt wel lekkere gains aan toen maar vast houden is best lastig maar zeker toen een aantal kilo's overgehouden. Was mijn 2de kuurtje toen...

dat is inderdaad ook het probleem ... d-bol only is prima te doen voor bij te komen maar hou het maar eens vast!... wel een heerlijk middel om in te kicken... + ik heb me eens bijzonder droog getraind op d-bol hehe.. was niet echt de bedoeling maar kreeg van de stress toen niet meer me keel af... in paar weken tijd paar procent gezakt naar 5%!! en alle massa gehouden...

maar eff terug ontopic.. t3 en d-bol doe maar niet ... als je dit nu zou stacken met een paar injects tot een heavy kuur en dan in lichte doseringen (de t-3 dan) kan ik er nog wel het nut van inzien..

wat heb je hier aan? t3 samen met dboll, 6weken
dboll 1tm6 50 mg per dag
t3 50 mg om de dag.
graag een reactie
dit is een maat van me aan het {kuren}.
grz de boer

Jah dat kunnen we, altijd voor een maat....maar volgens mij komt de zomer der weer aan :cool: ......beach boys kome weer langzaam uit de kast:wl:

Terug
Naar boven