Fitness Seller

Dboll testo deca

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Zit nu in mijn 6e week van mijn 3e kuur (50mg dboll, 500mg testo, 400mg decam Ben de eerste 6weken 8kg bijgekomen en alles ging goed. Maar de afgelopen 3x tot ik gespoten heb krijg ik pijn/vernauwend gevoel in mijn longen en ben dan een uur erna echt de hele tijd buiten adem alles vlak na ik gespoten heb krijg ik dit gevoel. De eerste 5weken had ik er totaal geen last van. Iemand een idee wat dit is en hoe dit komt?

Aspireer je om te kijken of je niet in een bloedvat injecteert?

Aspireer je om te kijken of je niet in een bloedvat injecteert?

Kan wel, maar ookal zou je niet aspireren, merk je het vrijwel direct als je in een bloedvat prikt. Het gaat namelijk meteen bloeden, ook bij kleinere bloedvaatjes.

Dan is er wat in je bloed gekomen. Heb het ook af en toe en het voelt niet lekker nee.
Als je het met tren doet voelt het helemaal verrot.

Kan wel, maar ookal zou je niet aspireren, merk je het vrijwel direct als je in een bloedvat prikt. Het gaat namelijk meteen bloeden, ook bij kleinere bloedvaatjes.

Dat hoeft niet perse, je kan ook door een bloedvat heen prikken wat pas gaat bloeden als je de naald eruit trekt. Dan komt er ook een kleine hoeveelheid in je bloed en uiteindelijk je longen terecht.

• Topic Starter Topic Starter
Is dat erg? Maar ik trek toch de spuit een stukje terug om te kijken of er geen bloed mee terug komt? Maar wel raar dan tot k 3x achterelkaar zo prik

Betwijfel of je drie keer achterelkaar in een bloedvat zit. Als je echt in een ader spuit heb je geluk als je eraf komt met een forse benauwdheid. Wellicht heb je een alergische reactie ontwikkeld op een van de producten.
Zet is een keer alleen test en kijken of je het dan ook hebt een een keer alleen de deca. Even uitsluiten of je op een van de producten reageert.

Is dat erg? Maar ik trek toch de spuit een stukje terug om te kijken of er geen bloed mee terug komt? Maar wel raar dan tot k 3x achterelkaar zo prik

Kan gebeuren. Zolang je maar aspireert weet je in ieder geval dat je niet compleet alles leegspuit in een ader. Ik betwijfel ook echt of een paar ml olie verschrikkelijk fataal gaat zijn want de moleculen zijn erg groot dus kan nooit de bloed-hersen-barierre door gaan.
Ik denk dat je gewoon een druppel ofzo in je bloed krijgt en daarom wat gaat kuchen.
Gewoon blijven aspireren en verder niet zorgen om maken lijkt mij ;)

Betwijfel of je drie keer achterelkaar in een bloedvat zit. Als je echt in een ader spuit heb je geluk als je eraf komt met een forse benauwdheid. Wellicht heb je een alergische reactie ontwikkeld op een van de producten.
Zet is een keer alleen test en kijken of je het dan ook hebt een een keer alleen de deca. Even uitsluiten of je op een van de producten reageert.

Kan geen allergie zijn want dan zou je bij de eerste injectie al last hebben. Ik heb het zelf ook af en toe en dan weer een hele tijd niet.

Dan is er wat in je bloed gekomen. Heb het ook af en toe en het voelt niet lekker nee.
Als je het met tren doet voelt het helemaal verrot.

Heb ik gehad waarschijnlijk, en ook nog eens de allereerste keer dat ik tren zette. Ik hoestte vijf minuten lang me longen eruit:p

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat dat gevoel optreed?
Lijkt me niet fijn als zoiets optreed terwijl je nog met de naald in je been zit.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat dat gevoel optreed?
Lijkt me niet fijn als zoiets optreed terwijl je nog met de naald in je been zit.
Direct na het injecteren als ik zeg maar de naald eruit trek en het houd een uur aan ofso..

Ik zou zeggen probeer is een andere plek om te prikken, glute/quad/delt

Terug
Naar boven