XXL Nutrition

De 90's

Bezoekers in dit topic

Ook typisch 90's. Scoorde een groep een grote hit en daarna mochten ze het nog een keer proberen. Nummer kwam ook in de hitlijsten maar scoorde niet zoals hun knaller en daarna hoorde je niks meer van ze


Ja, ik weet het vliegtuigongeluk
 
  • Like
Waarderingen: mat
Be my lover :heart:

Pfff. Mtv of tmf kijken 's morgens en dan naar de cassetterecorder spurten als er een leuk nummer/clipje komt. Zelfde met de radio. Had je dan een compilatie met nummer waar telkens de eerste 5 seconden ontbraken :roflol:

Waar is de tijd :treuren:
 
En dan met walkman op krantenwijkie doen en na 5 minuten al de batterijen op. Of uit 1 oortje kwam geen geluid dus geen stereo.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Walkman... Jezus ja :roflol:

Dan komt er later een diskman op de markt en voel je je cool met dat ding in je binnenzak dat loodzwaar weegt :roflol:
 

:heart:

Die eerste 6,7 albums van haar kan ik nog altijd waarderen (Rainbow zou ik er mss nog net bijnemen vanwege enkele nummers). Daarna is het jammer genoeg snel bergafwaarts gegaan met de kwaliteit van haar stem en haar nummers. (Had imo ook beter pop/softrock songs blijven maken zoals op haar eerste albums ipv van langzaam maar zeker over te stappen op R&B)

 
Laatst bewerkt:
BranMoviC_Hakken.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven