XXL Nutrition

De andere kant van Arnold Schwarzenegger

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zoals altijd lopen er figuren rond die het verleden van 'Arnie' even willen oprakelen...ga je even mee 'dirt diggen'?

[Link niet meer beschikbaar]

en dat wordt gezegd dat het volk het verleden moet kennen van iemand die verkozen kan worden voor een belangrijke functie. heeft natuurlijk wel wat. maar meestal loopt het tog uit op het opblazen van iets kleins. (arnie's pa was een nazi!!!!) :rolleyes:

ik vind het misselijk!

arnie's pa was toch politieagent?

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan je nog Nazi zijn ook, wist je dat? :D

in die tijd was je of nazi of dood opgeschreven

Gaaaaaappp

Kende die pica's etc. al, vind dat de mensjes niet al teveel moeten zeiken....

En politieagent en nazi tegelijk zijn! is dus een B-I-G :finger:!

:P

wa eeft Arnold te maken dat zijn vader "nazi" was ? waarom moet dat opgerakelt worden? Kan Hij er aan doen? Moest Hij zegn "papa gij moogt geen nazi zijn"... Mijn vader is nen kl***zak, maakt mij da dan ook nen kl***zak messchien...??

Don't mess with my idol :p

Voor mij is hier iig niks schandaligs aan !

Arnie is ook maar een mens net als iedereen, goeie gozer :thumb:

Arnie is niet eens op de begravenis van papa geweest. Who cares.

sinds wanneer is iemand verantwoordelijk voor de daden van zijn vader? Trouwens "nazi" mag dan een vies woord zijn, het blijft een breed begrip. Als je in die jaren een zaak wilde openhouden of wat geld wilde verdien had je geen andere keus dan eens vriendelijk te glimlachen als er één van die hitlermarionetten kwam voorbijgemarcheerd.

en dat ie met al die meiden in bed dook... in die tijd deed in de states iedereen het met iedereen, free love noemden ze dat dan, vind het dan ook wat hypocriet om daar nu arnold mee in slecht daglicht te willen stellen.

wist je trouwens dat arnold ooit cannabis heeft gerookt!!! :eek:

precies :rolleyes:

bart82 zei:
wist je trouwens dat arnold ooit cannabis heeft gerookt!!! :eek:

precies :rolleyes:

Op het einde van pumping iron rookt ie toch een "dutchie" ... en denk dat dat wel 1 van zen minst schadelijke hobby's was ... de as zal wel meer van zen lichaam geëist hebben. But who cares ... ik heb ook cannabis gerook, heb ook wijven gepaald en men pa is ook een kl***zak ... ben ik daardoor een slecht mens ... ARNIE RULES :D

Kurt Waldheim was een van de gasten op Arnie's bruiloft en is een controversieel figuur. Zo zijn er allemaal van die dingetjes die mensen dan tegen je gaan gebruiken. Echt overtuigend bewijs dat Arnold racistisch zou zijn heeft men IMO nooit geleverd.

En bush is geen rascist ... :rolleyes:

Als er 1 persoon een bedreiging is voor de americaanse en wereld bevolking zal het oome bush wel zijn, ze zouden beter zijn vuile was eens buitenhangen. Gegarandeerd dat het beter nieuws zal maken dan de blowjob van Clinton :D

Speedy G. zei:
En bush is geen rascist ... :rolleyes:

Als er 1 persoon een bedreiging is voor de americaanse en wereld bevolking zal het oome bush wel zijn, ze zouden beter zijn vuile was eens buitenhangen. Gegarandeerd dat het beter nieuws zal maken dan de blowjob van Clinton :D

Mensen die anti-Arnold zijn, zijn over het algemeen ook anti-Bush hoor. ;)

Denk ik ook jah ... :D

Nou ik vind het een goede BB'er, iets minder acteur ... politieker ... nou ja niet echt iemand die ik een staat zou toevertrouwen. Maar ik moet er "voorlopig" niet leven in cali so ... :coolnana: :coolnana: :coolnana:

hij heeft wel een klein lulletje he :D:D:D hehehe

Terug
Naar boven