XXL Nutrition

De Dominee

ZoutZak

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
51
Lengte
2m
Massa
110kg
RIP
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mooie film, goed acteerwerk van Peter Klaus Muller!
veel herkenbare momenten komen niet terug (neeltje jacoba, mabel :D )
tog had de film alles...

een van de beste films van nederlandse bodem van afgelopen jaren!

8/10

Zie je de t**ten van Chantal Jantzen nog ? :D

die is toch helemaal plat?

anyway, lijkt me een leuke docu/film en ga em zeker zien!

Echt plat is ze niet nee...

XkJKxorMfVLGQUQW8LrOQ2mKGtc-Gs5j.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
HUH? gister zag ik haar op TV met zo'n gordijn aan en ze had NIKS, maar goed, ik ben ook wel extreem kritisch he, voor minder dan DD begin ik er niet eens aan!

Het lijkt mij ook wel een coole film.
De Nederlandse film is altijd lachen vanwege het camp & kitsch gehalte. Op de één of andere manier is er altijd wel een scene waarin Peter Faber in z’n blote lul luid vloekend door het beeld heen rent. :rolleyes:
Maar zo nu en dan worden er films gemaakt die ECHT goed zijn (De Lift, Amsterdamned, Flodder, Turks Fruit).

De dominee lijkt me echt wel de moeite waard. Het lijkt me leuk om te zien hoe het criminele circuit zich in de loop der jaren ontwikkeld van een soort ouwe jongens krentenbollen sfeertje tot de bikkelharde wereld die het nu is.

uh...foto is pleite.....

Ik ga m zeker zien, ik keek er al vanaf afgelopen jaar naar uit. Gister the Making of.....gezien. Volgens Peter R de Vries zit ie goed in elkaar, en die vent is natuurlijk kritisch aangezien ie Klaas zelf gekend heeft.

• Topic Starter Topic Starter
gebaseerd op het gelijknamige boek geschreven door misdaardjournalist Bart Middelburg

ga m zeker checken. Kijken of ik m net zo goed vind als van God los

Leviathan zei:
. Volgens Peter R de Vries zit ie goed in elkaar,

Behalve dan de scene's waarin gangsters elkaar met vol-automatische geweren om zeep helpen. Das dan wel minder realistisch...

Maarja, het lijkt me toch wel een goede film.

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Behalve dan de scene's waarin gangsters elkaar met vol-automatische geweren om zeep helpen. Das dan wel minder realistisch...

Maarja, het lijkt me toch wel een goede film.
idd de film eindigt beetje scarface-like :D

Heb het boek gekocht vandaag en een klein beginnetje gemaakt. Ben op Blz 50 en is echt super boek. Vind het heel interessant. Heb meteen een hele reeks van die boeken besteld haha :D

Terug
Naar boven