XXL Nutrition

De Dominee

Gister naar de Dominee geweest. Ik vondt het wel een leuk filmpje, weliswaar hier en daar wat aangedikt mbt werkelijkheid, en toch n flink aantal stukken gebaseerd op fictie. Ik vondt dat men wel wat dieper op het verhaal en de persoon Klaas Bruinsma in had mogen gaan (deze heette btw Klaas Donkers in de film). Verder moet ik zeggen dat er weinig raakvlakken met de werkelijkheid zijn.

Al met al vondt ik m de moeite waard gezien te hebben, maar ik had liever een verfilmde autobiografie gezien.

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Juriaan zei:
Heb het boek gekocht vandaag en een klein beginnetje gemaakt. Ben op Blz 50 en is echt super boek. Vind het heel interessant. Heb meteen een hele reeks van die boeken besteld haha :D

'the godmother' schijnt erg goed te zijn mbt Klaas Bruinsma

vond er er niet veel aan, 'poldermaffia' pfff laat me niet lachen,

slecht geacteerd en slechte verhaallijn

• Topic Starter Topic Starter
exarchos zei:
vond er er niet veel aan, 'poldermaffia' pfff laat me niet lachen,

slecht geacteerd en slechte verhaallijn

je hebt vlak ervoor zeker de godfather trilogie gekeken? :D

naja IMO tog een van nederlands betere films v afgelopen jaren. (misschien moet ik er maar wat meer gaan kijken dan ;) )

Zoutzak zei:
yeah en ze is zeker niet plat, ze speelt een verdomd geile sl*t in de film :D

Weet niet of je de aftiteling hebt gezien, maar daarin stond iets over een "body-standin" van Chantal.

Kan me zogauw geen andere scene bedenken waarvoor die nodig geweest zou kunnen zijn dan die waarin ze (of niet dus) halfnaakt zichtbaar was.

Maar al met al zeker geen slechte film nee. :)

Terug
Naar boven