spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen en neen.
Dood 'straf' is niet echt een straf omdat je niet ervan leert. Straffen moet de mensen veranderen, inzien dat wat ze gedaan hebben fout is en dat ze een 2de kans verdienen om weer herintegreren in de maatschappij. Doodstraf geven of een persoon laten wegkwijnen in een gevangenis leert niets en kost ons ook geld.
De doodstraf is wel degelijk een straf. Je neemt iemand immers het leven. Verder hoeft een levenslange straf niet de ergste straf te zijn die er is. Ik kan me best voorstellen dat je kunt leren leven met het idee om levenslang achter de gesloten deuren te zitten. De enige voorwaarde is dat de omstandigheden menselijk zijn, en dus niet zoals in Thailand of dergelijke.
Alleen als Chuck Norris de executioner mag zijn. Alleen dan is het pijnloos, want Chuck vermoordt de veroordeelde niet, maar laat hem met 1 klap van de aardbodem verdwijnen.![]()
Nee, puur om de reden dat er onschuldigen ook kunnen veroordeeld worden
Wel eens gezien van een vent op discovery die jaren lang in de dodencel zat en constant zijn executie probeerde te verlengen, kan me echt niks ergers bedenken
Maar het is dus wel eerlijk en rechtvaardig om ik weet niet hoeveel miljard uit tegeven aan gevangenissen, tbsklinieken etc terwijl mensen in bejaarden huizen niet eens meer aangekleed worden: DAT IS PAS LEKKER MENSELIJK! en ga zo maar door.