AndroidHealthClinic

De eerste ''Dragonball Movie'' on set shots

dbz kan je toch niet in het echt laten filmen, sommige dingen moet je gewoon laten zoals t is

er zullen wel massa's SFX aan te pas moeten komen, maar die extra kilo's spieren blijven me ook een raadsel..

eindgevecht Goku<>Piccolo??? dan zal er zeker geen SS in te voorschijn komen
of laten ze de anime-verhaallijn links liggen?

dan zal het waarschijnlijk over de laatste sages van dragonball (niet Z) gaan. Daar was Goku ook nog niet zo gespierd dus dat maakt het weer makkelijker.

Ik heb dit uiteraard ook gekeken toen ik een aantal jaren jonger was. Je moet toch wel minimaal verfilmen tot dat gevecht tegen Vegeta. Vervolgens kun je een mooie sequel maken met als hoogtepunt de blonde haartjes van onze sympathieke hoofdrolspeler.
Als je die eerdere serie gaat verfilmen is daar totaal geen markt voor, aangezien dat bijna nergens is uitgezonden. En als het al uitgezonden is, vinden mensen het k*t. Want DB zelf is alleen maar coïtusistische grappen en onzin.

Als je overigens Fantastic Four kan verfilmen, dan moet dit ook mogelijk zijn. Als er serieus werk van gemaakt wordt dan. Kijk bijvoorbeeld ook naar de special effects bij een film als Transformers. De t*ring. Een beetje goed casten zou ook helpen. Bijvoorbeeld Christian Bale als Goku en Edward Norton als Vegeta.

Als ze maar met genoeg punten op tafel komen, dan doen ze dat heus wel. En aangezien de hele DBZ franchise milarden euro's heeft opgebracht, zal die film echt wel een denderend succes worden. Iedereen die ooit DBZ heeft gekeken zal zo'n film gaan bekijken.

DBZ ==> daar was ik aan verslaafd, ik moest het gewoon zien.:D

ben benieuwd....maar zal wel een anti climax worden.

Ik zou niet te snel aannemen dat dit fotos zijn vanop de set van de DB-film.
Check de cast enzo op IMDB en check dan die fotos.

Ik zou wachten op een meer betrouwbare bron.

Terug
Naar boven