XXL Nutrition

de hele dag door winden

jaapie

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
12
Ik heb hier sinds een paar weken echt ongelovelijk last van. Het is normaal niet zo erg als je een bout laat, maar sinds een tijdje ruiken ze echt ongelovelijk chemisch. Mijn moeder zegt dat het door veel vlees eten komt. Hebben andere mensen hier ook last van?

Yep, gewoon laten gaan! :thumbup:

Ik moet altijd heftig ruften als ik champignons gegeten heb. 1,5 na zo'n maaltijd lijkt er wel een ballon in mn buik te zitten.

Lekker man,

Zover ik weet komt dat vooral door zuivel en waarschijnlijk ook wel door vlees.

Een gezond mens stinkt voor twee!!

rook je?

ik heb het ook

heb het na gevraagd en volgens diegene blijkt dat de eiwitshakes die je inneemt bijv. net voor het ontbijt eigenlijk een te grote dosis is die niet goed verteerd kan worden en een soort gaat rotten, daardoor ontstaan die dikke vieze winden, waar mijn meid ook enorm last van heeft

zitten 2 dingen op, of je hebt er SCHIJT aan

of je neemt kleinere porties per keer, een halve dosering bijv. ( eiwitshakes he)

ik zelf ga voor het eerste

Drink je shakes met een rietje ;) werkt echt !:D

Haha! Heb ik ook last van. Komt 1. door de eiwitshakes, 2. door de zuivel, en 3. door het vele vlees wat ik eet. Die 3 factoren gecombineerd = heerlijk hollands ruften :D Niets aan te doen, je leert er mee leven (en je directe sociale omgeving ook wel na een tijdje :D)

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe ok ik zal het proberen te accepteren:D Ik rook niet en ik drink ook geen shakes voor degene die dat vroegen, dus daar kan he tniet aan liggen:)

jaapie zei:
Hehehe ok ik zal het proberen te accepteren:D Ik rook niet en ik drink ook geen shakes voor degene die dat vroegen, dus daar kan he tniet aan liggen:)

wat krijg je dan zo'n op een dag naar binnen?
En drink je veel koolzuurhoudend spul?

Ik drink geen koolzuurhoudende troep.

halve liter melk, 250 gram kwark, 200 gram kip, 270 gram tonijn, 400 gram koolvis. Dat wat het wel aan vlees en zuivel.

dan lijkt het inderdaad aan de eiwitten te liggen...
ik ken mensen die daardoor in staat zijn zenuwgas af te geven.

Nix aan te doen, dat is de trade-off van BB

inhouden maar:(

Bij de sportschool liepen er laatst mensen weg, omdat ''het hier zo stinkt''.:P

Laatst bewerkt:
lekker schijten man
en je eigen scheet ruikt ook nog het lekkerst hahahahaha

bij ons in de gym sta ik ook wel bekend als bb

barry de bunzing

ik kan er gelukkig om lachen, anderen niet zo.

Weleens geprobeerd om met squatten een scheet op te houden, no way.

niks aan te doen makker.

gadverdamme. Wat je er maarvoor over hebt zeg...
Zou wat eiwit schrappen dan, dit is toch goor.

ik vind het echt niet boeiend, ik hoef daar geen vrouwen te versieren ofzo!

chunky zei:
ik vind het echt niet boeiend, ik hoef daar geen vrouwen te versieren ofzo!
Nee daar ook niet, maar als jij het de hele dag hebt, dus ook bij je vrienden, familie op je werk school etc. Daar pas ik voor, winden zijn echt smerig.

Terug
Naar boven