Fitness Seller

Nieuws De nieuwe ipod nano, een clipje dat ook een mp3speler is!

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ook beschikbaar in pink:

enkele feiten op een rijtje:
-batterijduur blijft 24 uur
-schermgrootte en resolutie gaat naar beneden
-geen videomogelijkheden meer
-voor het derde jaar op rij max 16 GB
-ondanks geen vooruitgang en goedkopere productiekosten blijft de prijs wel gelijk.
-enige nieuwe is de clip achteraan het apparaatje wat natuurlijk zeer handig is voor tijdens het sporten!

Ziet er mooi uit hoor, maar ik snap het concept van dat schermpje niet... :o Wie heeft er nu zin om op zo'n klein scherm filmpjes te bekijken?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er mooi uit hoor, maar ik snap het concept van dat schermpje niet... :o Wie heeft er nu zin om op zo'n klein scherm filmpjes te bekijken?

je kan geen filmpjes meer bekijken. Het is een pure mp3speler geworden.
Ik vind het scherm wel een beetje klein, vraag me af of je een volledige playlist van een cd kan zien zonder te scrollen

je kan geen filmpjes meer bekijken. Het is een pure mp3speler geworden.
Ik vind het scherm wel een beetje klein, vraag me af of je een volledige playlist van een cd kan zien zonder te scrollen

Aah idd geen videomogelijkheden. Ben er te snel over gegaan.

Ik vrees voor het scrollen van een cd hoor kerel... Dan moet het echt wel piepklein weergegeven worden...

Wat kost het trouwens?

Ik vrees voor het scrollen van een cd hoor kerel... Dan moet het echt wel piepklein weergegeven worden...

Wat kost het trouwens?

Is het niet videomogelijkheden van filmen met dat kreng?

Wat een klein en onhandig ding.

• Topic Starter Topic Starter

Wat kost het trouwens?

zelfde prijs, heb je ook overgelezen :D
heb net een filmpje bekeken en ik had het juist liever gezien met een kleiner lettertype, de helft van de songtitels zijn gewoon niet leesbaar nu :')

edit: er zit uiteraard ook geen cameraatje op, maar dat was sowieso al nutteloos eigenlijk.
Ik ben benieuwd naar de reactie van Big T, de apple-spullen-verzamelaar :D

Laatst bewerkt:
Guido gadgets. No thx.

Wat een oplichters zijn het toch ook he.

heb net een filmpje bekeken en ik had het juist liever gezien met een kleiner lettertype, de helft van de songtitels zijn gewoon niet leesbaar nu :')

edit: er zit uiteraard ook geen cameraatje op, maar dat was sowieso al nutteloos eigenlijk.
Who the **** wilt er film kijken op een mp3 speler? en een camera op je mp3 speler?

Give me a break

De prijs is toch niet gegeven? Daarom vroeg ik het... ;)

Ik heb zo'n ipod shuffle dinges. is ook met zo'n clipje. 2gb heb ik. Niet veel maar voor het sporten ideaal.

Hmm, lijkt me toch wat te klein en drm onhandig. Zoiezo wil ik ook geen Ipod meer zolang ik m'n nummers niet gewoon kan kopiëren erop zonder daarvoor Itunes te moeten gebruiken of een ander programma die maar half werkt.

Inderdaad wel een heel klein priegeldingetje, kan me voorstellen dat het voor hardlopen of fietsen handig kan zijn.

Wat een oplichters zijn het toch ook he.
Oplichten is heel wat anders. Je krijgt wat je koopt hier. Je gaat Apple toch zeker niet verwijten dat ze dingen maken die mensen massaal willen kopen? Dat zou wel erg vreemd zijn.

OT: geinig ding, zelf geen behoefte aan.

En el smurfo, ik verzamel geen Apple spullen, ik koop dingen die ik nodig heb en die een meerwaarde bieden in mijn leven. Dat kan van Apple zijn of dat kan van een ander merk zijn.

zo een clipje was er toch allang?

OT: mooi ding maar heb al een ipod :)

Wel handig voor het sporten idd, zijn m'n vetkwabben op m'n buik toch nog ergens goed voor!

Gewoon een shuffle met een schermpje, zodat je nu ook kan zien welk nummer je kiest ? Chill

Hmn nou vraag ik me af of ze nog een shuffle erbij uitbrengen.

Terug
Naar boven