Fitness Seller

De nieuwe Vortex Mixer van BodyFitshop

Nah, gaat snel kapot denk ik.

Niet zo negatief... Zou best goed werken denk ik maar een shaker met zo'n veer werkt ook prima.

Eerst bestellen, daarna vragen? Handig! :D

• Topic Starter Topic Starter
WAt een gaar t*fus ding zeg, 15 euro totaal niet waar. Kan ik mijn geld terug krijgen of gaat dat niet?

WAt een gaar t*fus ding zeg, 15 euro totaal niet waar. Kan ik mijn geld terug krijgen of gaat dat niet?

Stuur b&f (daar heb je hem besteld toch?) een bericht en geef aan dat je niet tevreden bent over het product. Waarschijnlijk kun je hem dan wel terugsturen en geld terugkrijgen.

Als dat werkt met twee gewone batterijen heeft het dus heel weinig vermogen. Dan weet je zo ook al dat het niet veel voorstelt. Kan ook niet voor 15 EURO.

het is echt een bagger product, dat ding dat alles fijn moet malen is gewoon van rubber hahha hoe slecht, en ik had een kop havermout met water gemengd nou dat kon die niet eens fijn malen, dit is absoluut een miskoop en weggegooid geld.

Is ook niet ontworpen om dikke pap te blenden, meer dunne vloeistoffen met beetje fijn poeder.

bannervortex.png

Een mixer als maler gebruiken lijkt me niet de bedoeling. Kan je beter een blender voor gebruiken.

ik had gedacht dat dit een kleine blender was

het is echt een bagger product, dat ding dat alles fijn moet malen is gewoon van rubber hahha hoe slecht, en ik had een kop havermout met water gemengd nou dat kon die niet eens fijn malen, dit is absoluut een miskoop en weggegooid geld.

facepalm.jpg

jiFfM.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

28tuutx.jpg

Terug
Naar boven