Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schuld zit grotendeels bij bevolking zelf (obligaties etc..) dus imo moet je dat relativeren

Schuld zit grotendeels bij bevolking zelf (obligaties etc..) dus imo moet je dat relativeren
Obligatie = schuldbewijs dat jij als burger krijgt wanneer je geld leent aan de overheid. Die schulden zullen dus ooit terugbetaald moeten worden door de overheid. Om dat überhaupt te kunnen moet je overschotten boeken op de jaarlijkse begroting, maar zelfs een begroting in evenwicht lukt niet meer in België.Schuld zit grotendeels bij bevolking zelf (obligaties etc..) dus imo moet je dat relativeren
National debt is de schuld die de overheid heeft. Zou maar eens beter opletten op school.
Ik las ergens dat 56% van de Belgische staatsobligaties in buitenlandse handen is (daar was gisteren trouwens een persconferentie over vanwege de politieke instabiliteit).
Edit: hier dus: [Link niet meer beschikbaar]
Ik weet alleen niet of dat nu een voordeel of nadeel is? Volgens mij gaat het er meer over dat die staatsschuld gewoon te hoog is...
,Vrijdag is er debat op vtm met alle kopstukken.
Gisteren was er ook al een debat, groen had geloof ik echt nix nuttigs gezegd :')
Maar groen krijgt veel stemmen van vreemdelingen, en ik denk dat ze de groei van hun partij proberen te verwezenlijken door zich wat te richten op die groeiende groep van de bevolking. Maar eigenlijk heeft groen totaal geen verstand van zaken.
, en die werd echt zwaar onderuit gehaald 
Ook tijd voor een deregularisatie in belgie
Willen de Belgen dat?