MuscleMeat

De schijt moderators van Bodynet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredje Emmer

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m65
Massa
61kg
Vetpercentage
16%
Net gebanned daar. Je wordt er constant geprovoceerd door een aantal wat langer geregistreerde leden, zeg je wat terug word je gebanned. Die Iguana gaf dan tenminste nog een waarschuwing maar die dynobet was het niet met hem eens en was er als de kippen bij om mij een ban te gaven.

Potje partijdigheid zeg daar! Zum kotzen! Vriendjespolitiek daar, wat een kontebonkers.

Nou en , wat moeten wij daar mee knurft......

de emmer van Fredje loopt over :D

Bodynet? Is dat zo'n visnet pakje voor over heel je lichaam?

In b4 Bodynet user die komen rellen op DBB

:popcorn:

Moet je maar niet op zo'n phaggot forum gaan.

Ik zou dat niet pikken.

Bodynet is idd een k*tforum.

Nooit leuk een ban, denk echter wel dat het verhaal 2 kanten heeft;)

wat moet je überhaupt op een forum?

Je ziet het overal: banned members die op andere fora hun gal gaan spugen over dat forum. Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal.

Iguana is wannabeestrong op dit forum, vraag t aan hem zou ik zeggen

Je ziet het overal: banned members die op andere fora hun gal gaan spugen over dat forum. Er zijn altijd 2 kanten van het verhaal.

Vaak wel, maar niet altijd. Er zitten wel eens rotte appels als admins tussen. Die maken misbruik van hun positie.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je maar niet op zo'n phaggot forum gaan.

Ja ik had beter moeten weten. Zucht.

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 14:55 ----------

Tuurlijk maar geef dan ook alle betrokken partijen een waarschuwing! Zo voorkom je partijdigheid.

Een mod die zijn werk goed is onafhankelijk en geen ritselaar.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens een account gehad daar een paar jaar terug en kreeg het aan de stok met allemaal vliegende teckels. Wacht nog steeds op 1 van die teckels die me irl even zou verslaan met een potje deadliften. Hij heeft m'n adres, mss is z'n tom tom stuk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook eens een account gehad daar een paar jaar terug en kreeg het aan de stok met allemaal vliegende teckels. Wacht nog steeds op 1 van die teckels die me irl even zou verslaan met een potje deadliften. Hij heeft m'n adres, mss is z'n tom tom stuk.

Durf te wedden dat het lid Quibus is. Die gast is er zo eentje die uitdaagt, beledigt, en ondertussen de moderators bedient met z'n zalvende lotuskussen en lonkende knipogen. Die kan zeggen wat hij wil, maar een waarschuwing heeft hij van z'n langzalz'nlevensdagen nooit gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven