XXL Nutrition

De schijt moderators van Bodynet

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan kom je nu hier huilie huilie doen. En wat is lager geplaatst forum-lid? Heb je meer rechten als je meer posts hebt gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
En dan kom je nu hier huilie huilie doen. En wat is lager geplaatst forum-lid? Heb je meer rechten als je meer posts hebt gemaakt?

'Huilie huilie', ook helemaal in de mode he die uitdrukking.
Ja zo werkt dat bij Bodynet ja.

Fredje was trouwens al lid van DBB voordat hij bij de vrienden van Bodynet werd gebanned:

dynobet [Afbeelding niet meer beschikbaar] Bodynet Moderator [Afbeelding niet meer beschikbaar] Geregistreerd23 May 2009LocatieDen haagBerichten5.772
Ik heb me de laatste week al flink gestoord aan Obama's posts (negatief gedrag) en deze posts zijn de druppel. Ondanks Iguana's waarschuwing, krijg je deze van mij niet.
Wil je door mij een voeding schema op maat laten maken? >>klik hier<<

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Durf te wedden dat het lid Quibus is. Die gast is er zo eentje die uitdaagt, beledigt, en ondertussen de moderators bedient met z'n zalvende lotuskussen en lonkende knipogen. Die kan zeggen wat hij wil, maar een waarschuwing heeft hij van z'n langzalz'nlevensdagen nooit gehad.

Ja vast die quibus..vertel er ook effe bij dat jij je aanmeldde om mij een ban aan te smeren adolf.
Ik kom al jaren op beide forums en nooit problemen met iemand..
Bn is nog mild als jij je hier net zo gedraagd zal je niet beter behandeld worden.

Verder succes barrack obama...dat je hier maar wel je draai kan vinden...

• Like
Waarderingen: Inb4
Haha clown.

#'ik hoop dat je er wat aan heb en anders toch lekker niejj' :D

Och hedde weer dikke mik vrouwke

Heeft weinig zin dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven