Fitness Seller

De t*ring Zeg!!

hehehehe :D

Hoezo dat en wie houden er een competitie?

Wie is aan het winnen dan? :D

Ik kan 20 pagina's per dag vullen als het om warez gaat. Maar er zijn slechts een heel beperkt aantal zaken leuk en useful voor de gemiddelde forumbezoeker van DBB.

Met alle respect naar hem maar wat ECLIPSE post is voor velen op dit board onbruikbaar of gewoon niet interessant. Je moet het echt houden bij de meeste gangbare titels software anders wordt het een zooitje van oninteressant geek-materiaal dat geen hond meer doorkijkt. En daarmee gaan de echt interessante posts dan ook verloren!

DBC01 zei:
Ik kan 20 pagina's per dag vullen als het om warez gaat. Maar er zijn slechts een heel beperkt aantal zaken leuk en useful voor de gemiddelde forumbezoeker van DBB.

Met alle respect naar hem maar wat ECLIPSE post is voor velen op dit board onbruikbaar of gewoon niet interessant. Je moet het echt houden bij de meeste gangbare titels software anders wordt het een zooitje van oninteressant geek-materiaal dat geen hond meer doorkijkt. En daarmee gaan de echt interessante posts dan ook verloren!
helemaal mee eens

ik begrijp wat je bedoelt DBC maar het is moeilijk in te schatten wie wat wel of niet interressant/bruikbaar vindt.. het grootste deel van de posts is toch wel gewaardeerd (ook al is het dan slechts door een enkeling) en what's the harm in sharing zolang het een beetje overzichtelijk blijft.. als iemand het niet interresant vindt leest hij/zij er toch wel overheen.. thx 4 je comment below, en natuurlijk al je aanvullingen op deze prachtige sectie van het board :D

DBC01 zei:
Ik zou die linkjes maar eens in code plakken ECLIPSE, want voor je het weet ziet men de referrer URL (dbb) en kapt ie ermee. :rolleyes:

Misschien is het ook handig als je appz plaatst die wat gangbaarder zijn en een korte uitleg geeft in de onderwerpheader wat het voorstelt.

Oplossing wat heb je allemaal en wat is iemand nodig!
Je kunt dan per oproep iets posten wat wel word gebruikt!
Of een polletje maken met 5 warez erin en de meest gekozen uppen/linken!

kijk ga er vanuit hoe meer je post, hoe meer er zal tussen zitten dat je wel zal interesseren
dit is eigenlijk een van de enige secties waar ik op "overposting" niks op tegen heb...

DBC01 zei:

Tja in het geile hanenhok zie ik ook vaak soortgelijke post van jou DBC. No offence maar daar staan ook ontzettend vaak van die links die je 128473292 krijgt als zoekresultaat wanneer je 'tiet' invult in google. Natuurlijk ook wel eens wat goed spul maar ook veel bras.

www.newzbin.com gebruiken voor je warez, boeien die paar linkjes nou :D Yep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.

Rob G zei:
No offence maar daar staan ook ontzettend vaak van die links die je 128473292 krijgt als zoekresultaat wanneer je 'tiet' invult in google. .

:roflol:

-je bent een beetje nukkig vandaag he rob ;)

anders een extra sectie voor warez maken?

Of zijn dat hier allemaal al warez? :D

EricR zei:
www.newzbin.com gebruiken voor je warez, boeien die paar linkjes nou :D Yep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.

De links hier zijn voor mensen die gewoon een programmaatje willen hebben.

Niet zoiets als alt.binaries.warez.quebec-hackers want dan moeten ze eerst 3 extra programma's downloaden om hun prog of film uberhaupt te kunnen pakken, die vervolgens leren gebruiken, dan 8876087 bestanden downloaden waarvan er 6798 stuk kúnnen zijn waarvoor weer een extra prgrammaatje nodig is om die te repareren en...kunt u mij nog volgen?
Waarom omslachtigdoen als het gewilde programma gewoon als één geheel gedowned kan worden?

Gewoon een linkje naar 1 file, met 1 programma, meteen succes! :D

Rob G zei:
Tja in het geile hanenhok zie ik ook vaak soortgelijke post van jou DBC. No offence maar daar staan ook ontzettend vaak van die links die je 128473292 krijgt als zoekresultaat wanneer je 'tiet' invult in google. Natuurlijk ook wel eens wat goed spul maar ook veel bras.

Rob's hobby is mijn posts opzoeken en vervolgens zeuren als een oude knar, al slaat het niet echt op de inhoud; als er maar gezeken kan worden.

Beste Rob, je vergelijking gaat niet op. Ik plaats niet elke bloot-link in een nieuwe thread maar alles bij elkaar. Zo bespaar je aardig wat ruimte.

Terug
Naar boven