Zijn jullie een wedstrijdje begonnen wie de meeste shit kan aanbieden ofzo 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Rebel_x zei:

helemaal mee eensDBC01 zei:Ik kan 20 pagina's per dag vullen als het om warez gaat. Maar er zijn slechts een heel beperkt aantal zaken leuk en useful voor de gemiddelde forumbezoeker van DBB.
Met alle respect naar hem maar wat ECLIPSE post is voor velen op dit board onbruikbaar of gewoon niet interessant. Je moet het echt houden bij de meeste gangbare titels software anders wordt het een zooitje van oninteressant geek-materiaal dat geen hond meer doorkijkt. En daarmee gaan de echt interessante posts dan ook verloren!
DBC01 zei:Ik zou die linkjes maar eens in code plakken ECLIPSE, want voor je het weet ziet men de referrer URL (dbb) en kapt ie ermee.![]()
Misschien is het ook handig als je appz plaatst die wat gangbaarder zijn en een korte uitleg geeft in de onderwerpheader wat het voorstelt.
DBC01 zei:Ik kan 20 pagina's per dag vullen als het om warez gaat. Maar er zijn slechts een heel beperkt aantal zaken leuk en useful voor de gemiddelde forumbezoeker van DBB.
Met alle respect naar hem maar wat ECLIPSE post is voor velen op dit board onbruikbaar of gewoon niet interessant. Je moet het echt houden bij de meeste gangbare titels software anders wordt het een zooitje van oninteressant geek-materiaal dat geen hond meer doorkijkt. En daarmee gaan de echt interessante posts dan ook verloren!
Yep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.EricR zei:www.newzbin.com gebruiken voor je warez, boeien die paar linkjes nouYep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.

mie toeEricR zei:www.newzbin.com gebruiken voor je warez, boeien die paar linkjes nouYep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.

Rob G zei:No offence maar daar staan ook ontzettend vaak van die links die je 128473292 krijgt als zoekresultaat wanneer je 'tiet' invult in google. .

EricR zei:www.newzbin.com gebruiken voor je warez, boeien die paar linkjes nouYep ik ben aan het trollen, -1 voor EricR.

Rob G zei:Tja in het geile hanenhok zie ik ook vaak soortgelijke post van jou DBC. No offence maar daar staan ook ontzettend vaak van die links die je 128473292 krijgt als zoekresultaat wanneer je 'tiet' invult in google. Natuurlijk ook wel eens wat goed spul maar ook veel bras.