nasty^PhysIc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Brutez zei:Zijn jullie een wedstrijdje begonnen wie de meeste shit kan aanbieden ofzo![]()

den_dimi zei:als je het niet kan hebben, zal ik de warez wel voor mezelf houden...![]()
den_dimi zei:als je het niet kan hebben, zal ik de warez wel voor mezelf houden...![]()

DBC01 zei:Rob's hobby is mijn posts opzoeken en vervolgens zeuren als een oude knar, al slaat het niet echt op de inhoud; als er maar gezeken kan worden.
Beste Rob, je vergelijking gaat niet op. Ik plaats niet elke bloot-link in een nieuwe thread maar alles bij elkaar. Zo bespaar je aardig wat ruimte.
Brutez zei:Ik ben een dagje weg en er hangen 25 reacties aan
Dat is meer dan aan de pagina's topics bij elkaar![]()

Maar ik zever niet en mauwen doe ik al helemaal niet. Maar het viel me gewoon op dus ik dacht: Hee ik zal eens vragen wat er aan de hand is..DBC01 zei:Je zou het inderdaad gaan denken met al dat gezever en gemauw op de extraatjes die je een ander aanbiedt.
Brutez zei:Maar ik zever niet en mauwen doe ik al helemaal niet. Maar het viel me gewoon op dus ik dacht: Hee ik zal eens vragen wat er aan de hand is..
DBC01 zei:Rob's hobby is mijn posts opzoeken en vervolgens zeuren als een oude knar, al slaat het niet echt op de inhoud; als er maar gezeken kan worden.
Rob G zei:It's all about entertainment!
Ennuh, ik kan zo denk ik honderd van je topics uit het geile hanenhok plukken die worden geopend voor een linkje naar 1 of ander bloot wijf. Je kan dan ook gewoon reageren in een ander oud topic van je en die links daar in knallen. Maak van mijn part een groot 'dbc links naar blote wijven' topic of zo.
Rebel_x zei:Ja, ik weet het ik post de laatste tijd veel in het G Hanenhok, ik zal het wat kalmer aan doen![]()
Alles in 1 post plaatsen lijkt me ook niks![]()