MuscleMeat

De toekomst? Bewaarplicht gegevens en een controllerende overheid.

Yeps, het heeft ook zeer zeker z'n positieve punten.

Maar je zegt zelf al dat de overheid, bedrijven en sommige andere organisaties op zich al vrij ver zijn met het in de gaten houden van veel dingen (Echelon anyone?), dan moet er op een gg moment een grens getrokken worden waar het doel niet meer de middelen heiligd.

Neem nu die bewaarplicht die door onze strot geduwd wordt (althans, 1e en 2e kamer zijn er gelukkig op tegen, dus er is hoop) onder het motto van terrorisme bestreiding. Daar wordt voor mij de grens gepasseerd. :)

MrJ zei:
Yeps, het heeft ook zeer zeker z'n positieve punten.

Maar je zegt zelf al dat de overheid, bedrijven en sommige andere organisaties op zich al vrij ver zijn met het in de gaten houden van veel dingen (Echelon anyone?), dan moet er op een gg moment een grens getrokken worden waar het doel niet meer de middelen heiligd.

Neem nu die bewaarplicht die door onze strot geduwd wordt (althans, 1e en 2e kamer zijn er gelukkig op tegen, dus er is hoop) onder het motto van terrorisme bestreiding. Daar wordt voor mij de grens gepasseerd. :)

Amerikaanse geheim spionage netwerk zogenaamd om terroristen op te sporen. In Zoutkamp staan als ik me niet vergis ook 2 schotels. In de golfoorlog gebruikte de Amerikanen het ook om radioverkeer te onderscheppen.

Er bestaan zeker organisaties zoals de Illuminati, de Nieuwe Wereld Order die als doel heeft de wereld te ''verlichten''. Illuminati betekend ook verlichting. Ik kan hier nog wel een paar pagina's over voltypen.
Zoek maar eens op google naar:

Illuminati
Nieuwe Wereld Orde
Adam Weishaupt
Chemtrails
Vrijmetselaars

En voor de mensen die denken dat dit allemaal onzin is, het bewijs is geleverd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is het logo van de Illuminati. De piramide met klassen waarin verschillende overkoepelende organisaties in zitten. Ze hebben een piramide systeem waarin er een paar de machtigste zijn.

Verder zie je het alziend oog. Het oog wat alles ziet. Snap je hem?? de overheid wil alles zien wat wij doen de illuminati ook. Dit logo van de illuminati staat op een Amerikaans 1 dollar biljet. Verder staan er in het latijn teksten op het biljet die de aankondiging van een nieuwe wereld orde aankondigen.

De Illuminati bestaat uit verschillende rijke families bijvoorbeeld de familie Rotschild. De Illuminati of NWO ( nieuwe wereld orde) is opgericht door Adam Weishaupt.

Zelfs het koningshuis heeft banden met de Illuminati. De zogenaamde bilderberg conferenties maken deel uit van de Illuminati, een verbond van samenzweerders. Zoek maar eens op google naar ''Bilderberg''. Prins Bernhard en ik geloof ook Beatrix woonden ooit bijeenkomsten bij van de Bilderberg groep voor de belangen van Shell. Ook Mat herben, en nog zoveel bekende Nederlanders woonden bijeenkomsten bij. De bijeenkomsten worden gekenmerkt door het geheimzinnige, iedereen die zo'n bijeenkomst heeft bijgewoond mag daarover NIKS tegenover NIEMAND vertellen...

Ik hoop dat mn verhaaltje een beetje duidelijk is, ik wil wel bladzijdes voltypen. Maar heb me een beetje ingehouden.

Leuk, leesvoer. :thumbup:

Op zich hou ik wel weer van deze conspiracy theorien ed. :)

Alleen chemtrails geloof ik iig niet in. Al voldoende dingen gezien die dat ontkrachten. :)

Laatst bewerkt:
“Iemand moest Josef K. belasterd hebben, want zonder dat hij iets kwaads gedaan had, werd hij op een ochtend gearresteerd......

Lees dit maar eens: Kafka; Het proces. Zo ga je je voelen over een jaar of tien... :eek: :eek: :eek:

Lumey zei:

Kom op zeg.... Die gasten van Niburu komen regelrecht uit de psychiatrie. ZIJ zijn degenen die enge clubjes vormen.

Betreft de Vrijmetselarij: Ik ken ze; zijn zeer relaxte gasten en het is een zeer goede organisatie. (gestoeld op het humanisme en dus in mijn optiek beter dan welk geloof dan ook: de mens staat namelijk centraal).

Ik heb daar artikelen over geschreven (voor mijn opleiding) en heb ze ontmoet. Als er mensen zijn die vechten voor vrijheid en democratie zijn zij het wel. Niet voor niets werden ze in WOII verboden. Totalitaire regimes willen geen vrijdenkers!!!

Jammer dat je zo bang bent aangelegd, want je zou veel kunnen leren.
;) ;) ;)

Misschien kan je even een misverstandje uit de wereld helpen? klopt het dat vrijmetselaars de eed van Hypocrates weigeren af te leggen?

Lauw zei:
Misschien kan je even een misverstandje uit de wereld helpen? klopt het dat vrijmetselaars de eed van Hypocrates weigeren af te leggen?

De eed van Hypocrates?? Is dat niet wat artsen afleggen bij het behalen van hun diploma?.... Tjee ik zou het niet weten of zij die eed weigeren af te leggen. Ik neem eigenlijk aan van niet. Waarom zouden ze dat weigeren?

Lumey zei:
De zogenaamde bilderberg conferenties maken deel uit van de Illuminati, een verbond van samenzweerders. Zoek maar eens op google naar ''Bilderberg''. Prins Bernhard en ik geloof ook Beatrix woonden ooit bijeenkomsten bij van de Bilderberg groep voor de belangen van Shell. Ook Mat herben, en nog zoveel bekende Nederlanders woonden bijeenkomsten bij. De bijeenkomsten worden gekenmerkt door het geheimzinnige, iedereen die zo'n bijeenkomst heeft bijgewoond mag daarover NIKS tegenover NIEMAND vertellen...

Tjonge jonge, van de Bilderbergconferenties zijn zelfs TV-opnames gemaakt. En ja, Prins Bernhard was zelfs geloof ik een tijdje voorzitter van die club.

Zijn die ENG?
Nee, de Bilderbergconferenties hadden tot doel om rijke industriëlen, politicie, wetenschappers; kortom iedereen met status bijeen te brengen.

Waarom?
Om de politiek, het zakenleven en de wetenschap op een andere manier nader tot elkaar te brengen. In een ontspannen sfeer met een hapje en een drankje. Op deze manier zou uiteindelijk, zo was de insteek, meer bereikt worden dan in een formeel parlementsgebouw met alles op aanvraag in drievoud.

Dus eigenlijk zijn het NET gewone mensen!!

(Als ze trouwens gingen dineren van onze belastingcenten vind ik dat WEL schandelijk) :twitch:

bigtony zei:
Tjonge jonge, van de Bilderbergconferenties zijn zelfs TV-opnames gemaakt. En ja, Prins Bernhard was zelfs geloof ik een tijdje voorzitter van die club.

Zijn die ENG?
Nee, de Bilderbergconferenties hadden tot doel om rijke industriëlen, politicie, wetenschappers; kortom iedereen met status bijeen te brengen.

Waarom?
Om de politiek, het zakenleven en de wetenschap op een andere manier nader tot elkaar te brengen. In een ontspannen sfeer met een hapje en een drankje. Op deze manier zou uiteindelijk, zo was de insteek, meer bereikt worden dan in een formeel parlementsgebouw met alles op aanvraag in drievoud.

Dus eigenlijk zijn het NET gewone mensen!!

(Als ze trouwens gingen dineren van onze belastingcenten vind ik dat WEL schandelijk) :twitch:

Jij zegt dat het gewoon een congres is, met een hapje en drankje. Maar waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan als het allemaal zo normaal is.

Hier een krantenartikel:

Artikel uit archief NRC Handelsblad over de Bilderbergclub
Door een onzer redacteuren
ROTTERDAM, 5 JUNI. Terwijl in de Nederlandse polder volop werd gediscussieerd over inperking van de macht van koningin Beatrix op het binnenlands bestuur, was zij zelf bezig met de voorbereiding van gesprekken over iets anders: hoe runnen we de wereld.

Afgelopen vrijdag bezocht Beatrix in het Belgische plaatsje Rixensart de 48ste Bilderberg-conferentie, een geheime bijeenkomst waar politici, industri묥n, intellectuelen en financiers uit de hele wereld praten over politiek, geld en oorlog. Van de betekenis van de conferentie bestaan vele versies, uiteenlopend van poging om een wereldregering te vestigen tot vrijblijvend discussiegezelschap. De conferenties zijn gehuld in mysterie - gastenlijst en agenda zijn geheim - en worden zwaar bewaakt. Afgelopen vrijdag mobiliseerde de Belgische gemeente Rixensart "zowat het gehele politiekorps", meldde het Belgische dagblad De Morgen vanochtend. Volgens de krant was Fiat-directeur Umberto Agnelli er en Henry Kissinger en de verslaggeefster beschreef ook Beatrix: "Wella-kapsel, donkerblauw mantelpak, zilveren ring en dito armband."

De eerste Bilderberg-bijeenkomst had plaats in 1954 in het Nederlandse Oosterbeek en kwam mede tot stand door toedoen van prins Bernhard. Victor Halberstadt, eerder gesignaleerd in een Amsterdams caf頭et Oranje-vriendin Maxima, is honorair secretaris. De Canadese krant Financial News publiceerde in 1997 de lijst van deelnemers voor de bijeenkomst in Atlanta: naast Richard Holbrooke en Wereldbank- president J. Wolffensohn waren uit Nederland behalve Beatrix ook M. van den Bergh (Shell), P. Korteweg (Robeco), en H. Wijffels (destijds Rabobank, nu SER) uitverkoren. Nota bene: Beatrix was de enig aanwezige monarch.

Vorig jaar onthulde de krant Spotlight in Washington de agenda van de 47ste bijeenkomst in Portugal. Eerst zou "een overzicht van de vooruitgang die is geboekt bij de vorming van een Aziatisch blok onder leiding van Japan" worden besproken. Daarna kwamen de vervanging van de NAVO door de West-Europese Unie en de wereldwijde belastingheffing voor financiering van de VN aan de beurt. De Bilderbergers hebben in het verleden het idee van een Europese munteenheid, de totstandkoming van Chinees-Amerikaanse relaties en een gezamenlijke Europese markt besproken, zo verklaarde Jack Sheinkam, voormalig lid van de Bilderberg- stuurgroep vorig jaar in de Schotse krant Sunday Herald.

Bron: NRC Handelsblad jaar 2000

Veel mensen denken dat de Bilderberggroep meer is dan alleen een gezellig praatgroepje maar dat ze ook daadwerkelijk belangrijke beslissingen nemen.

Gemaakte notities worden aan het eind van de dag opgehaald en verbrand en de omgeving van de conferentie-accomodatie wordt van te voren door de politie afgezet
Anderzijds was Bilderberg ook een belangrijke motor achter het proces van Europese eenwording. "Ik geloof dat het Verdrag van Rome, dat tot de EEG heeft geleid, is voorbereid tijdens Bilderberg-conferenties en belangrijke steun heeft ondervonden van de daar gevoerde besprekingen'', zei George McGhee. (Hatch 1962: 274-80)
Bron: -klik-

Of dit, is dit onderstaande ook heel normaal?

Wat doen ze daar? Is het een onschuldige discussieclub van rijke VIP's of is het een geheime society die allerlei plannen beramen? Niemand praat daarover. De veiligheidsmaatregelen zijn in handen van een militaire inlichtendienst. Andere gasten, die toevallig in het hotel logeren, worden elders ondergebracht. Tijdelijk personeel wordt naar huis gestuurd. Het vaste personeel krijgt instructie niemand van de gasten uit zichzelf aan te spreken en niemand in de ogen te kijken. Vanwaar die geheimzinnigheid? Er zijn wel eens journalisten doorgedrongen, vermomd als tuinman, maar toen ze hun artikel aanboden aan hun hoofdredacteur, werd het pertinent geweigerd.

Bron:-klik-

Zeg nu eens eerlijk, vind jij die gang van zaken nou normaal?????

Ja ja, tis allemaal op z'n minst vreemd. Daar heb je gelijk in. Je moet je echter wel voorstellen dat het politieke klimaat in die tijd enorm gepolariseerd was. De journalistiek was zeer links en de industrie (vaak) zeer rechts. Dus; van beide kanten wilde men geen haar toegeven. Dan ontstaat mythevorming aan beide kanten van het front....

Verder wat jij als bewijs aanvoert (de symbolen op het 1-dollarbiljet) is echt een beetje onzin. Het oog in de driehoek staat symbool voor god. Dat zie in bijna iedere Christelijke kerk vlak voordat je naar binnen loopt. Wat wel klopt is dat er symbolen van de vrijmetselaarij op te vinden zijn. Dat komt omdat George Washington (de eerste president vande VS) een vrijmetselaar was.

Verder is ook bekend dat de vrijmetselaars aan de wieg van de Bill of Rights stonden. Zeker voor die tijd een uiterst progressief document. En nu nog... De mens; het individu staat centraal! Ik noem dat GOED. De heren eliten van NU zijn het alleen aan het verkloten door al die vrijheden steeds verder in te perken onder het mom van veiligheid!!

Het is goed dat je jezelf verdiept in deze materie, maar kijk wel een beetje uit welke bronnen je gebruikt. ;) ;) ;)

Lumey zei:
En voor de mensen die denken dat dit allemaal onzin is, het bewijs is geleverd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is het logo van de Illuminati. De piramide met klassen waarin verschillende overkoepelende organisaties in zitten. Ze hebben een piramide systeem waarin er een paar de machtigste zijn.

Verder zie je het alziend oog. Het oog wat alles ziet. Snap je hem?? de overheid wil alles zien wat wij doen de illuminati ook. Dit logo van de illuminati staat op een Amerikaans 1 dollar biljet. Verder staan er in het latijn teksten op het biljet die de aankondiging van een nieuwe wereld orde aankondigen.

De Illuminati bestaat uit verschillende rijke families bijvoorbeeld de familie Rotschild. De Illuminati of NWO ( nieuwe wereld orde) is opgericht door Adam Weishaupt.

Zelfs het koningshuis heeft banden met de Illuminati. De zogenaamde bilderberg conferenties maken deel uit van de Illuminati, een verbond van samenzweerders. Zoek maar eens op google naar ''Bilderberg''. Prins Bernhard en ik geloof ook Beatrix woonden ooit bijeenkomsten bij van de Bilderberg groep voor de belangen van Shell. Ook Mat herben, en nog zoveel bekende Nederlanders woonden bijeenkomsten bij. De bijeenkomsten worden gekenmerkt door het geheimzinnige, iedereen die zo'n bijeenkomst heeft bijgewoond mag daarover NIKS tegenover NIEMAND vertellen...

Toen ik puber was las ik ook zoveel mogelijk dingen over occulte zaken en samenzweringen van overheden tegen de mensheid.
Anders is het leven nogal saai.

Maar volgens jou bewijst een amerikaans dollarbiljet dat het nederlands koninkshuis aan geheimzinnige samenzweringen meedoet? Knappe jongen ben jij.... Een dollarbiljet bewijst helemaal NIETS.
Een alziend oog staat meestal voor god of voor de verlichte mens die alles overziet!

En wanneer een groepje rijke mensen bij elkaar komt zijn ze een samenzwering aan het vormen over wat precies? Ik ben altijd bijzonder creatief geweest in dit soort dingen, maar ben het spoor nu even bijster. Dus verras me met iets creatiefs.

Ik heb heel even op de site van Niburu gekeken. Erg lachen zeg.
Geitenwollensokken die het leven niet aankunnen bij elkaar gebracht om de overheid de schuld te geven van hun mislukte leventje.
Er staat ook een leuk verhaaltje over de verschrikkelijke straling van een magnetron.
Nu sta ik voor alles open hoor, maar op pubmed kon ik niets vinden over het schadelijke effect van voedsel uit de magnetron op bloedcellen. Misschien heb jij een link naar een onderzoek wat dit onderbouwt?

LEVE

HET

ANARCHISME !!

Het vertwijfelde volk in een totale chaos !!:D :D

Joyce zei:
Wat ik wel vindt is dat ze bij je geboorte al dna van je moeten opslaan in een grote databank. Zo worden er denk ik toch minder moorden enzo gepleegt.

nee hoor, dat moorden zal wel het zelfde blijven.. het traceren, dat gaat sneller! Als ze dna bij een moord vinden, even in de database checken en als je geluk hebt matcht die!!! :D

Big'r zei:
Toen ik puber was las ik ook zoveel mogelijk dingen over occulte zaken en samenzweringen van overheden tegen de mensheid.
Anders is het leven nogal saai.

Maar volgens jou bewijst een amerikaans dollarbiljet dat het nederlands koninkshuis aan geheimzinnige samenzweringen meedoet? Knappe jongen ben jij.... Een dollarbiljet bewijst helemaal NIETS.
Een alziend oog staat meestal voor god of voor de verlichte mens die alles overziet!

En wanneer een groepje rijke mensen bij elkaar komt zijn ze een samenzwering aan het vormen over wat precies? Ik ben altijd bijzonder creatief geweest in dit soort dingen, maar ben het spoor nu even bijster. Dus verras me met iets creatiefs.

Ik heb heel even op de site van Niburu gekeken. Erg lachen zeg.
Geitenwollensokken die het leven niet aankunnen bij elkaar gebracht om de overheid de schuld te geven van hun mislukte leventje.
Er staat ook een leuk verhaaltje over de verschrikkelijke straling van een magnetron.
Nu sta ik voor alles open hoor, maar op pubmed kon ik niets vinden over het schadelijke effect van voedsel uit de magnetron op bloedcellen. Misschien heb jij een link naar een onderzoek wat dit onderbouwt?

Ik geloof zelf ook niet alles wat ze zeggen, maar het is wel raar dat het logo van de Illuminati op het dollarbiljet staat vind je niet. Ook staat er in het latijn een tekst die de komst van een nieuwe wereld orde aankondigt.

Maar volgens jou bewijst een amerikaans dollarbiljet dat het nederlands koninkshuis aan geheimzinnige samenzweringen meedoet

Nee ik zeg ook niet dat er een direct verband bestaat met de Illuminati en het koningshuis.

Terug
Naar boven