AndroidHealthClinic

DE VPRO zoekt vrouwelijke bodybuilders

Waardering
0
Hallo allemaal,

De VPRO is voor haar nieuwe interactieve televisieprogramma de NON (nog onbekende Nederlander) op zoek naar vrouwelijke bodybuilders!

De NON biedt een open podium aan mensen met een talent, missie, passie of bijzonder levensverhaal en daarbij de kans op maximaal 10 minuten nationale zendtijd.

Nu zijn wij op zoek naar een bodybuildster die graag wat wil vertellen over haar sport en natuurlijk wat wil laten zien.

Lijkt je dit interessant? Of wil je meer informatie? stuur dan een mailtje met daarin je telefoonnummer naar e.vant.hof@vpro.nl

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Redactie de NON

misschien eventueel contact opnemen met Aimee van dit forum, zij is een erg goede bodybuildster!

Ben al gevraagd, maar lijkt me niks voor mij.. Khalid was ook al gevraagd als mannelijke BBer. Weet nu al wat voor telefoontjes je gaat krijgen: "Wat gebruik je?" "Hoeveel gebruik je?" etc etc...

Ben al gevraagd, maar lijkt me niks voor mij.. Khalid was ook al gevraagd als mannelijke BBer. Weet nu al wat voor telefoontjes je gaat krijgen: "Wat gebruik je?" "Hoeveel gebruik je?" etc etc...

Jammer, want ik had wel een docu oid dergelijks van jou willen zien.

Gewoon kwestie van op voorhand de juiste contractuele afspraken maken. Als je gevraagd wordt heb je altijd de touwtjes in handen, zeker als er weinig aanbod is zoals hier het geval is.

Jammer, want ik had wel een docu oid dergelijks van jou willen zien.

Docu geen probleem! Doe ik zo! Maar 10 minuten vollullen voor de camera terwijl je ondertussen als een soort 'belspel meid' allerlei telefoontjes moet ontvangen, nope...daar heb ik geen zin in. Denk je nou echt dat ze de telefoontjes die al gaan binnenkomen gaan checken op 'soort' vraag BigT? Tuurlijk niet, doe niet zo naief! Dat is niet contractueel af te spreken voor een live show! Jan lul kan nog bellen met "ik heb een vraag over eiwitten?" en als hij aan de beurt is zeggen "hoeveel test spuit jij nou per week in je reet" for example.

Een docu lijkt me hartstikke leuk om te doen, en ik zou ooit weer voor een tweede maal gevraagd worden voor Holland Sport. Dat is ook een leuk en informatief programma. Maar de NON is niks voor mij... :(

de non zuigt idd.

Docu geen probleem! Doe ik zo! Maar 10 minuten vollullen voor de camera terwijl je ondertussen als een soort 'belspel meid' allerlei telefoontjes moet ontvangen, nope...daar heb ik geen zin in. Denk je nou echt dat ze de telefoontjes die al gaan binnenkomen gaan checken op 'soort' vraag BigT? Tuurlijk niet, doe niet zo naief! Dat is niet contractueel af te spreken voor een live show! Jan lul kan nog bellen met "ik heb een vraag over eiwitten?" en als hij aan de beurt is zeggen "hoeveel test spuit jij nou per week in je reet" for example.

Een docu lijkt me hartstikke leuk om te doen, en ik zou ooit weer voor een tweede maal gevraagd worden voor Holland Sport. Dat is ook een leuk en informatief programma. Maar de NON is niks voor mij... :(
Heeft niets met naïviteit te maken. Ik ken de programma's in Nederland niet. Heb het over een docu.

Lijkt me grappig, wanneer komt het op TV? :P

Woeps, foutje van mijn kant ... ik dacht dat het om een docu ging ;)

Terug
Naar boven