AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic



:lol:
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt toch helemaal geen grote spiegel nodig. :)
 
Jij hebt toch helemaal geen grote spiegel nodig. :)

voor mijn 4 cm?neen dat niet maar zie mezelf graag helemaal.Je ziet toch ook graag een film op het grote doek voor een intensere ervaring.
 
Man wat heb ik een hekel aan die Trump. Dat het mogelijk is dat zo iemand in aanmerking kan komen voor het presidentschap. Op een voetbalveld als coach van een voetbalploeg hoort die man thuis maar toch niet in het witte huis.. hoe die zich gedraagt en wat die allemaal uitkraamt, is de ene facepalm na de andere.
 
Man wat heb ik een hekel aan die Trump. Dat het mogelijk is dat zo iemand in aanmerking kan komen voor het presidentschap. Op een voetbalveld als coach van een voetbalploeg hoort die man thuis maar toch niet in het witte huis.. hoe die zich gedraagt en wat die allemaal uitkraamt, is de ene facepalm na de andere.
Nog altijd beter dan die muts Clinton :roflol:
 
Ja, zijn vader was ook zo'n succes.

:lol:
 
allemaal huilie huilie doen omdat Trump niet politiek correct is, terwijl de huidige president bezig is een bende amendementen te schenden

gaat zo voort vuile hippies
 
They took our jobs!
 
In vergelijking met ex presidenten?

:lol:

Moest Trump president worden zou de Verenigde Staten toch wel een historisch dieptepunt bereikt hebben. & Vind om het even welke ex president nog 10 keer beter, bekwamer dan Trump.

Nog altijd beter dan die muts Clinton :roflol:

Clinton zou een goede president zijn imo. Vind haar in elk geval de meeste bekwame kandidate. Ze lijkt me oneindig veel meer moraal, geweten en zin voor realiteit te hebben dan Trump. Trump is niet echt ernstig
 
Moest Trump president worden zou de Verenigde Staten toch wel een historisch dieptepunt bereikt hebben. & Vind om het even welke ex president nog 10 keer beter, bekwamer dan Trump.



Clinton zou een goede president zijn imo. Vind haar in elk geval de meeste bekwame kandidate. Ze lijkt me oneindig veel meer moraal, geweten en zin voor realiteit te hebben dan Trump. Trump is niet echt ernstig

Moraal en geweten lol :)
 
Ze lijkt me oneindig veel meer moraal, geweten en zin voor realiteit te hebben dan Trump.
nee het getuigd van geweten om een hoerenbende aan immigranten binnen te halen die in veel grotere mate gebruik maken van staatssteun, dat dus betaald wordt van belastingcenten die men dan niet meer kan steken in de toekomst van hun kinderen

beter inderdaad geforceerd met andermans geld hulp bieden en de schijn wekken dat je tof bezig bent
 
Corleoné zei:
Moest Trump president worden zou de Verenigde Staten toch wel een historisch dieptepunt bereikt hebben. & Vind om het even welke ex president nog 10 keer beter, bekwamer dan Trump.

Qua intelligentie schat ik Trump hoger in dan Bush II. Zijn karakter, en hoe hij uit de hoek komt, lijkt me dan weer typisch voor iemand die rijk was bij geboorte, en zelf ook een imperium opbouwde.

Partners van ex presidenten zouden niet in aanmerking mogen komen vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven