Fitness Seller

De vs zakt *nog* verder

Wat een achterlijk volk is het toch. Trouwens Amerika heerst al lang niet meer hoor, ze denk het wel, maar overal waar ze ingegrepen hebben na de tweede wereld oorlog is fout gegaan (Korea, Vietnam, Irak en dan ook nog eens de Noord Korea kwestie). Het wordt al lang tijd dat Europa zich meer gaat profileren, maar ja dat zal wel nooit gebeuren door dat gemekker in Brussel steeds.

@Big-T: op je tenen getrapt over Amerika? Je reageert wel heftig opeens?

@Big-T: op je tenen getrapt over Amerika? Je reageert wel heftig opeens?
Waarom zou ik op mijn tenen getrapt moeten zijn?

En ik reageer gewoon op het feit dat er hier blijkbaar een anti-amerikaanse denkwijze aan het evolueren is waarbij sommige mensen in Europa (vaak van de extreem linkse kant) steeds maar weer kritiek uiten op een bepaald land terwijl ze misschien best eens naar zichzelf kijken. Overigens slaat jouw reactie ook nergens op 'achterlijk volk' dus omdat er een slechte president is (waar nu minder dan 50% van de Amerikanen er nog achter staat) , is heel het volk achterlijk?

Het gaat om één school en iedereen zeikt hier heel de VS af, wat een trieste evolutie zeg, denk eens na voor je wat post zou ik aan sommigen zeggen. Als de VS horen dat een rechter in Nederland een pedofiele partij niet verboden heeft, is de regering, het gerecht en zijn alle Nederlanders dan pedofielen? :rolleyes:

BIG-T 4 President :yes:

Het gaat om één school en iedereen zeikt hier heel de VS af, wat een trieste evolutie zeg, denk eens na voor je wat post zou ik aan sommigen zeggen. Als de VS horen dat een rechter in Nederland een pedofiele partij niet verboden heeft, is de regering, het gerecht en zijn alle Nederlanders dan pedofielen? :rolleyes:

Haha dejavu :p
Zo werd er ook over Marrokanen gepraat 5 jaar terug.

Volg je het nieuws wel? Was laatst nog bericht over dat er een aardig probleem met alcoholgebruik onder jongeren was (Nederland vooral dacht ik). Kwam oa door het makkelijk kunnen kopen van breezers. Levenslang in de cel voor softdrug, dat is maar in enkele landen in de wereld dacht ik. Gedoogbeleid in NL was echt niet positief voor druggebruik, het heeft het eerder erger gemaakt. Kijk maar naar de problemen aan de grens van België. Ik zie echt niet in hoe het toestaan van softdrugs plots het harddruggebruik verminderd, integendeel, het geeft mensen juist een stapje om verder te gaan. Ook het softdrug en harddrug gebruik in Nederland en België is de laatste jaren enorm gestegen trouwens.

sluit mij hier bij aan, toch logisch als je softdrugs toelaat harddrugs sneller aantrekkelijk wordt. Verhoogt volgens mij de experimentatienieuwschierigheid.

En op gebied van alcohol is het ook verergerd, vorige week nog een artikel dat het een nieuwe rage is (sarcastisch bedoelt) dat jongeren zich zodanig te pletter drinken dat ze naar het ziekenhuis moeten wegens intoxicatie. Ik meen dat die titel 'Comadrinken nieuwe rage bij tieners' of zoiets was.

Hier wat stats over het geweldige alcohol en drugsbeleid van Nederland:

Jonge meisjes drinken laatste tijd meer alcohol

Bij jonge meisjes van twaalf tot en met veertien jaar is in 2003 ten opzichte van 1999 een toename in zowel het ooitgebruik van alcohol als gebruik in de laatste maand. Voor de totale groep middelbare scholieren geldt echter dat het percentage dat de afgelopen maand alcohol heeft gedronken ongeveer evenhoog was als in 1999, namelijk 55-60%. In 2003 had een hoger percentage middelbare scholieren ooit alcohol gebruikt ofwel ervaring met alcohol dan in 1999 (respectievelijk 85% en 74%). Dit percentage schommelde echter wel over de afgelopen vijftien jaar (Monshouwer et al., 2004).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat het hier over het Nederlandse alcohol beleid of over bekrompen Amerikanen? ??? Ik ben het even kwijt hoor.

Ik zie echt niet in hoe het toestaan van softdrugs plots het harddruggebruik verminderd, integendeel, het geeft mensen juist een stapje om verder te gaan. Ook het softdrug en harddrug gebruik in Nederland en België is de laatste jaren enorm gestegen trouwens.

Onderzoek toont juist aan dat het legaliseren van softdrugs niet voor negatieve gevolgen heeft gezorgt wanneer je het vergelijkt met landen waarin bezit of gebruik van softdrugs zwaar bestraft wordt, zoals in de VS. In Amerika zitten gevangenissen vol met mensen die gearresteerd zijn vanwege softdrugsbezit/gebruik. Moet je nagaan hoeveel geld dat kost. Bovendien is het gebruik onder jongeren lager in Nederland dan Amerika en gelijk onder andere leeftijdsgroepen.
Wat betreft alcohol ben ik het wel met je eens. Alcohol is een hele gevaarlijke drug en zou eigelijk uberhaubt niet legaal moeten zijn. Helaas zit het zo in de maatschappij vast dat het nu niet meer uit te bannen is. De leeftijdsgrenzen etc. mogen wat mij betreft gelijk worden gesteld aan die in de VS.

Waarom zou ik op mijn tenen getrapt moeten zijn?

En ik reageer gewoon op het feit dat er hier blijkbaar een anti-amerikaanse denkwijze aan het evolueren is waarbij sommige mensen in Europa (vaak van de extreem linkse kant) steeds maar weer kritiek uiten op een bepaald land terwijl ze misschien best eens naar zichzelf kijken. Overigens slaat jouw reactie ook nergens op 'achterlijk volk' dus omdat er een slechte president is (waar nu minder dan 50% van de Amerikanen er nog achter staat) , is heel het volk achterlijk?

Na zijn eerste ambtstermijn mocht hij niet meer verkozen worden...
Ik denk dat ze niet meer achter hem staan omdat oa de oorlog in Irak gefaald is, New orleans toestand, en waarschijnlijk nog meer.
Nee echt, ik geloof echt dat de gemiddelde IQ in de VS VEEL LAGER ligt dan de gemiddelde IQ in belgië.

Het gaat om één school en iedereen zeikt hier heel de VS af

Het is meer een samenraapsel van andere dingen ook en elk absurde nieuws zoals dit bevestigt constant hoe dwaas amerika kan zijn. Soms vergeten we dat wel eens en zien we hen als een zeer ontwikkelde land, maar het beeld dat ik van hen in mijn kop heb(waarschijnlijk niet 100% zuiver) is gewoon dat ze eerst naar hun eigen moet kijken ipv andere landen bekritiseren van onrecht en dergelijke. (pot verwijt de ketel dat hij zwartziet is een mooie uitspraak in deze context)

omg deze gaat toch wat te ver

lol , who gives a **** ? :p

Lezen!

many middle schools and some elementary schools have similar "keep your hands to yourself" rules

Het gaat erom dat we niet zo ****ing hypocriet moeten zijn. En dat we niet moeten denken dat we zoveel beter zijn.

Niemand hier zegt dat wij beter zijn hoor, ik kan Amerikanen prima r**ards noemen zonder mijn mening over Amsterdammers te geven. :D

Terug
Naar boven