AndroidHealthClinic

De waanzin van roid-gebruik in de US

• Topic Starter Topic Starter
grappa zei:
Grote onzin!
Ik heb samen met een maat deze kuur gedaan en bij mij sloeg die perfect aan.(+9kilo)
M,n maat pakte nog geen 2 kilo en had geen krachttoename.
Gear kwam van dezelfde dealer.
Training, voeding, en rust in orde.

Nu jij weer.

Wat een bull, wilde je hiermee zeggen dat je maat op de dubbele doseringen wel zo'n 10 kg gepakt zou hebben dan?
Waarschijnlijk zou hij met dubbele doseringen dan nog geen 4 kg gepakt hebben. Bij roids geldt de wet van de verminderde meeropbrengst, wat wil zeggen dat je met dubbele doseringen geen dubbele resultaten behaalt.

Als de training/voeding/rust van je maat echt in orde waren moet hij wel een genetische afwijking oid gehad hebben (groeihormoongebrek bijv.) als hij hier nog geen 2 kg mee gepakt heeft.
Btw, ik hoor heel veel mensen beweren 'ja maar training/voeding/rust zijn echt wel in orde'. Als je dan vervolgens naar hun trainingsfrequentie en voedingsschema's kijkt dan zijn die om te huilen.

Bedenk wel dat nog geen 2 kg op 8 weken betekent nauwelijks een kilo per maand. Veel mensen in de bulk halen dit clean (uiteraard geen pure spiermassa).

Big_T zei:
je kan trouwens geen vaste dosis aanraden hoor, want de ene heeft meer nodig om hetzelfde effect te bereiken dan de andere die op lage dosis perfect gaat, heeft te maken met genetische aanleg , receptor aantal enz.

Jawel, maar dat weet je niet als je nog nooit gekuurd hebt. En om dan maar gelijk naar hoge doseringen te grijpen...

Zo ik heb er ook even gepost en ben ook klaar om geflamed te worden. :D
Ik denk dat het ook een beetje met je trainingsverleden en hoe dicht je bij je genetische max zit. Ik zou dan ook voor een test only gaan om even te kijken hoe je daar op gaat, de keer erop stacken met deca en opnieuw je resultaat bekijken.
Als je cleane receptoren hebt moet je op een test only ook al knallen en heb je naar mijn mening die deca nog helemaal niet nodig en al helemaal niet op 400 mg.
Ach ja meningen verschillen en mensen ook, de ene merkt al wat van 10 mg dianbol terwijl een andere minimaal de dubbele dossering nodig heeft.
Mijn stiefbroer merkte al iets van 5 mg M1T terwijl ik op 15 mg pas wat merkte en een ander nog meer nodig heeft.

Stel dat je heel erg gevoelig bent voor riods en je knalt gelijk 400 mg test en deca in je bips, denk dat je als alles op voele toeren erin kickt niet zo blij zult zijn als je een giga waterhoofd hebt, helemaal onder de uitslag zit en nog eens last krijgt van bitchtits en roidrage. :rolleyes:

Black Knight zei:
Wat een bull, wilde je hiermee zeggen dat je maat op de dubbele doseringen wel zo'n 10 kg gepakt zou hebben dan?
Waarschijnlijk zou hij met dubbele doseringen dan nog geen 4 kg gepakt hebben. Bij roids geldt de wet van de verminderde meeropbrengst, wat wil zeggen dat je met dubbele doseringen geen dubbele resultaten behaalt.

Als de training/voeding/rust van je maat echt in orde waren moet hij wel een genetische afwijking oid gehad hebben (groeihormoongebrek bijv.) als hij hier nog geen 2 kg mee gepakt heeft.
Btw, ik hoor heel veel mensen beweren 'ja maar training/voeding/rust zijn echt wel in orde'. Als je dan vervolgens naar hun trainingsfrequentie en voedingsschema's kijkt dan zijn die om te huilen.

Bedenk wel dat nog geen 2 kg op 8 weken betekent nauwelijks een kilo per maand. Veel mensen in de bulk halen dit clean (uiteraard geen pure spiermassa).

Ik wil helemaal NIKS zeggen, ik som alleen feiten op.
Maar de stelligheid waarmee jij beweert dat iedereen op deze hoeveelheden goed moet gaan blijf ik onzin vinden.

Iedereen weet dat elk persoon verschillend reageert.
een jochie van 70 kilo zal echt wel anders reageren op 250 test als iemand van 105 kilo, om maar een voorbeeld te noemen.
Of iemand die dicht bij z,n genetische grens zit zal ook anders reageren als iemand die net een jaar traint.

Deze jongen waar ik het over heb had al een jaar of 7 trainingservaring.
In die tijd is hij van 86kilo naar 105kilo gegaan naturel.
Dat doe je niet als voeding e.d. niet in orde zijn.

Groet.

P.s: over een maand of 6 weet we meer, dan gaat hij namelijk een zwaardere kuur doen.

Laatst bewerkt:
in de serie testo-boys zie je toch ook waanzinnige dingen: jongens van nog geen 20 met een beter lijf dan de gemiddelde bezoeker hier (mijzelf incl.) en ouders die zeggen: "nee hoor, het is allemaal natuurlijk blahblah."
de vs is gewoon anders dan hier. de auto's zijn er groter, de mensen, de kuren enz. :D

Navy zei:
voor een beginners kuur vindt ik het persoonlijk ook erg veel.
Het is wel zo dat de een beter reageert dan de ander, maar dat moet je dus eerst uitzoeken met een eerste kuurtje.
Ik ken ook zat mensen die op zo'n kuur 10 kilo pakken.

Maar ik weet zeker dat er hier ook zat mensen zwaarder en meer kuren dan ze toegeven. Omdat ze bang zijn geflamed te worden.
Sommigen beweren natural te zijn. terwijl het overduidelijk is dat je op die leeftijd niet zo'n lichaam kan hebben..al had je de allerbeste genen.
Maarja ieder zijn goed recht, maar vindt het een beetje schijnheilig.

greetz

IDD hypocrisie zuigt :barf:

@Navy

Ik denk dat iemand van 100 kg minder groeit op 250 mg test dan iemand van dezelfde lengte die 70 weegt. Gewoon om de simpele reden dat de persoon van 70 kg niet zo dicht bij zijn genetische max zit, waardoor zijn lichaam makelijker spieren kan aanmaken en behouden omdat zijn lichaam totaal minder spiermassa hoeft te behouden. Iemand die al jaren langer traint en dus ook al meer spiermassa heeft, komt minder makkelijk aan omdat zijn lichaam meer moeite moet doen om die spiermassa te behouden. Aangezien je lichaam dagelijks spiermassa aanmaakt en afbreekt.

dennis999 zei:
in de serie testo-boys zie je toch ook waanzinnige dingen: jongens van nog geen 20 met een beter lijf dan de gemiddelde bezoeker hier (mijzelf incl.) en ouders die zeggen: "nee hoor, het is allemaal natuurlijk blahblah."
de vs is gewoon anders dan hier. de auto's zijn er groter, de mensen, de kuren enz. :D

Het aantal gezondheids problemen omtrent a.s. en het aantal jonge gebruikers is daar ook een heel stuk hoger dan hier. A.s. zijn in america echt wel een groter probleem dan hier in nederland.

Black Knight zei:
Jawel, maar dat weet je niet als je nog nooit gekuurd hebt. En om dan maar gelijk naar hoge doseringen te grijpen...
De vraag is: wat is hoog? Heel relatief begrip.
Maar zolang je het bij 500 mg test/week houdt, heb je een goede eerste kuur.

Lijkt mij ook wel,
maar de yankees zouden er naast die 500 mg test/week nog eens 400 mg deca/week tegenaan gooien.

Is 500 mg test met bijvoorbeeld 400 mg boldenone dan beter?

nee gewoon 500mg test zonder iets erbij

dennis999 zei:

je kan natuurlijk niet iedereen over een kam scheren in de VS. En die Jason Croce en de andere gozer waarvan ik de naam even vergeten ben, hebben natuurlijk verschrikkelijk goede genen en leven echt voor bodybuilding. Die kan je natuurlijk niet vergelijken met de gemiddelde bezoeker van dbb en de AS gebruikers daarbij ingebrepen.

Hoewel ik wel met jullie eens ben dat de Amerikanen over het algemeen sneller groter willen worden.

Ik zou bij test toch boldenone bijnemen omwille van het positieve effect op het gewrichtsapparaat.Test heeft dat resultaat niet...

Terug
Naar boven