MuscleMeat

De waarheid achter de vuurwerkramp in Enschede *schokkend*

Bezoekers in dit topic

straks brengen ze de boodschap alsof het om een terreur aanslag zou gaan............



...........zucht................
 
[Link niet meer beschikbaar]

Bron gevonden, oorspronkelijke bron dus de Metro. Hemelrijk schrijft tegenwoordig op huilsite Het Vrije Volk.

Oud artikel dus, ik zat al te zoeken in de Revu van deze week.
 
Als het waar is zitten er wel héél veel mensen in het complot, maar toch klinkt het allemaal niet heel ongeloofwaardig.

HOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUSTON!!!!!

Het zou wel echt ziek zijn :X
 
HOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUSTON!!!!!

Het zou wel echt ziek zijn :X

Ja wat is er?:D

Ik zag dit vandaag pas ga me er even in verdiepen tot zo:D

Trouwens waar is MuscleBear gebleven heb natuurlijk wel z'n steun nodig kan natuurlijk niet in m'n eentje tegen jullie alle opboksen vooral EricR niet, maarja aan de andere kant van het verhaal ik ben ook weer nergens zonder mijn grote vriend EricR.
 
Ik heb het allemaal even heel snel door gelezen het probleem ook van deze zaak is dat we er toch niet achter komen als dit ook daadwerkelijk gebeurd zou zijn.

Dus Houston weet het ook niet. Trouwens het heeft toch weinig zin om met complotten bezig te houden vaag genoeg kom je er toch niet uit en ten tweede maak je zelf helemaal gek.

Dus ik zeg jullie geniet van het leven en complot niet te veel.

Succes Ericr met toekomstige Complotters op dit forum, tot nu toe heb jij al je handen vol aan musclebeard:D

ik hou het iedergeval voor gezien, bij deze is houston dus Complot vrij.

greetings Houston
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Hoi,
Wat Fred Spijkers is overkomen is inderdaad zeer triest. Gelukkig heeft hij onlangs enige genoegendoening gekregen. Diep respect voor zijn gevecht tegen de gevestigde orde.
Wat betreft de connectie landmijnen/Enschede, daar mogen we van Chef niets over schrijven. Kan helaas niet zeggen wie Chef is, maar laat ik het zo zeggen: Als er al een radio in je kies zou zitten, dan heeft Chef daarvan de exacte meeluisterfrequentie.

:roflol: GS neemt die gasten gewoon in de maling, vind GS verder ruk maar dit is een goede actie.
 
iedereen weet dat de hoofdverantwoordelijke theo lucius is.
 
Back
Naar boven