STRONGMAN16
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 58kg
Hallo iedereen,
Hoewel ik mijzelf niet meer als beginner zie heb ik toch besloten om hier een thread te plaatsen voor hulp en dergelijke. Ik train nu een half jaar met verschillende gewichten. Ik probeer zeker 3 keer per week te trainen. Ik train nu sinds een maand met gewichten van 3kg. Ik voel nu wel een klein beetje spierpijn na het trainen, maar dat voelt wel lekker.
En als je echt sterk wil zijn, moet je tegen wat pijn kunnen vind ik.
Ik kan ongeveer 15x zonder te stoppen. Ik zie al dat de dames meer naar me kijken.
Met 2kg kan ik iets van 25x zonder te stoppen, maar dan ben ik best moe. (al maakt me dat niet uit)
Een collega zei dat hij detliftte, ik denk dat ik dat ook best kan.
Met hoeveel kg kan ik dan het best beginnen? 5kg of kan het ook 4kg?
Maakt mij niet uit, ik kan het allemaal wel. (kan me nie zoveel rotten)
Ben 16 jaar.
mvgr.:
Martin
Hoewel ik mijzelf niet meer als beginner zie heb ik toch besloten om hier een thread te plaatsen voor hulp en dergelijke. Ik train nu een half jaar met verschillende gewichten. Ik probeer zeker 3 keer per week te trainen. Ik train nu sinds een maand met gewichten van 3kg. Ik voel nu wel een klein beetje spierpijn na het trainen, maar dat voelt wel lekker.
En als je echt sterk wil zijn, moet je tegen wat pijn kunnen vind ik.
Ik kan ongeveer 15x zonder te stoppen. Ik zie al dat de dames meer naar me kijken.

Met 2kg kan ik iets van 25x zonder te stoppen, maar dan ben ik best moe. (al maakt me dat niet uit)
Een collega zei dat hij detliftte, ik denk dat ik dat ook best kan.
Met hoeveel kg kan ik dan het best beginnen? 5kg of kan het ook 4kg?
Maakt mij niet uit, ik kan het allemaal wel. (kan me nie zoveel rotten)
Ben 16 jaar.
mvgr.:
Martin