MuscleMeat

deca norma fake of niet ?

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Sorry maar ik kan de fototjes nog niet kunnen posten , daar ik geen digitaal heb.
Maar afgaande op wat erop staat kunnen jullie misschien toch wel wat meer vertellen .

Ik heb hier dus Deca Norma in mijn bereik.De labels op het flesje zijn over een bauw tekeningetje geplak ( ovaal ) en in dit ovaaltje staat Norma Hellas S.A.
Verder staat er op het etiket op het flesje L 0402002 en daaronder E 02 2006

Verder staat er ook nog in heel klein blauw op gedrukt FM10-12897 en dan natuurlijk nog wat griekse zever enz.

Ik las net op een Amerikaans board dat daar het symbool onder de etiketten een rood kleurtje heeft.

Kunnen jullie me hier toch al een beetje zekerheid op geven ?

Thanxx

de kleur onder de etiket is blauw = oude productie niets mis mee en te gebruiken voor vervaldatum
de kleur onder de etiket is rood = nieuwe productie van norma nog nooit zelf gezien enkel op andere boards en er is bevestiging gekomen van norma dat deze echt zijn

bocca zei:
de kleur onder de etiket is blauw = oude productie niets mis mee en te gebruiken voor vervaldatum
de kleur onder de etiket is rood = nieuwe productie van norma nog nooit zelf gezien enkel op andere boards en er is bevestiging gekomen van norma dat deze echt zijn

Klopt beide zijn vrij veel in omloop

Ja mee eens...is best irritant met Norma, ze veranderen veels te vaak van uiterlijk...is echt een kwestie van vertrouwen hebben in je leverancier..

D.W.

ja .
Ik had net hetzelfde probleem als Kip.
Ik had voor mijn kameraad een bestelling geregeld.
Zat ook met een probleem omdat ik leesde van een rood symbool.
Bocca en de andrre hebben me dus ook dankzij de vraag van Kip wat meerduidelijkheid gegeven .

Terug
Naar boven