MuscleMeat

Deca of equipose/boldenone

jeradu zei:
Bedankt eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb, heb al een deca only gedaan resultaten waren prima, zit nu te twijfelen tussen een deca only of een equipose only, velen zullen wel vinden dat je het moet stacken maar dit is hoe ik het wil doen.

verwacht alleen niet dezelfde resultaten als je nu weer een identieke kuur gaat nemen. Je lichaam heeft je namelijk snel door en de gains zullen bij eenzelfde kuur waarschijnlijk iets minder zijn dan bij de eerste

• Topic Starter Topic Starter
Hoeft niet zit meer als een jaar tussen, ben de eerste keer tussen de 10 en 15 kilo aangekomen met deca, equipose zal wel niet hetzelfde resultaat geven

Je zal in ieder geval niet zo'n plofkopje krijgen van EQ.
Je lichaam en dus je fysiek zal wel niet zo snel reageren op EQ maar de eindresultaten zijn veel mooier en echter, geen opgeblazen watertank!

Succes man!

Klopt, maar wil toch wel wat massa bouwen, dus zal flink gaan bulken! Al moet ik zeggen dat ik van die deca ook niet echt opgeblazen werd, maar ik heb het geluk dat ik gewoon kan eten wat ik wil maar naturel nooit een kilo aan zal komen.

Wat was je eerste kuur dan Jeradu?

300mg deca in de week.

300mg Deca in de week en dan 10kg aankomen!? Holy shit als ik dan een beetje geluk heb kom ik ook zoveel aan met 500mg Test Enath in de week! Of zeg ik nu iets doms?

Tuurlijk zeg je niks doms, maar de algemene gedachte is altijd je moet stacken, die hoeveelheid is veels te laag bla bla bla, terwijl ik nog iemand ken die net zoals ik ook alleen met deca tussen de 10 en 15 kilo winst had.

Fijn voor je. Wel vaag. Ik dacht dat deca vooral eiwitsparend etc was en beter gestacked kon worden dus...

Is het ook, maar het resultaat is ok, dus....

Terug
Naar boven