Fitness Seller

deca only

Mits je voeding je trainen en je rust en ook nog eens je nakuur in orde is zou het kunnen helpen.

Dus het ligt grotendeels aan jezelf.

Maar maak van die 6 weken maar 8 weken aangezien het een trage ester is.

Dus het ligt grotendeels aan jezelf.

Wat bij de 1 aanslaat kan bij een ander niets uithalen:)

ey dozer ben je er mee aant spelen ofwat?
je stelt telekens dezelfde vragen, komaan he man, steek die naald in je reet en zoek het zelf uit als je niet wil luisteren!

steek gewoon 250 test en 200 deca in je hol gedurende 8 weken en groeien zal je miss haal je wel 2-3kg met een deca only kuurtje, maar ga je je eigen testproductie platleggen voor 3kg? ???

@ dozer

mischien dat je de volgende keer je vraagstelling wat anders kan doen bv:

Zijn er mensen die ervaring hebben met een deca-only kuurtje?

Dan zal je mischien wat meer "positieve"" reacties krijgen;)

• Topic Starter Topic Starter
ey gozer met deca, sustanon kom ik hevig bij en dat wil ik niet

ben gevoelig voor die producten-

of gewoon de zoek functie gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
je hebt gelijk

kill the bastard

Dozer zei:
ey gozer met deca, sustanon kom ik hevig bij en dat wil ik niet

ben gevoelig voor die producten-

WHAHAHAHAHHAA!!

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Kom op bro dat meen je toch niet? Als je puur een kilo of 5 wil trek er dan de tijd voor uit en eet fatsoenlijk en laat steroiden achterwege! Of doe voor mijn part een Winstrol only, pak een kilo of 2 en cut tegelijk een beetje.

Dozer zei:
ik heb gehoord dat virormone een product is dat vet omzet in spiermassa?!

heeft er iemand ervaringen mee??

Dozer zei:
bestaat er dan geen pruduct wat vet omzet in spieren

:D

Kom op kerel je bent al in meerdere threads geflamed leer je het nou nooit? Zit je nou gewoon af te wachten tot je gebanned gaat worden voor het openen van constant dezelfde soort sukkelige threads ???

Laatst bewerkt:
Zulke mensen houden het telkens weer spannend hier. Word hij deze keer weer geflamed of niet :D dat is de vraag

Ik dacht dat ik eens gelezen had dat Jerry 10 kilo had gepakt op deca only.. iemand ???

Kijk naar de deca-only thread in de "leerzame" threads sectie

Mars zei:
Ik dacht dat ik eens gelezen had dat Jerry 10 kilo had gepakt op deca only.. iemand ???

Ja en Jerry is de enige die dat ooit gelukt is :rolleyes:

Je zal niet veel mensen vinden die deca-only zullen adviseren en dat is maar goed ook imo.

Waarom niet?

Testo zei:
Ja en Jerry is de enige die dat ooit gelukt is :rolleyes:

Je zal niet veel mensen vinden die deca-only zullen adviseren en dat is maar goed ook imo.

Een maat van me heeft ook 10kg behaald met 10 deca 200mg. Magoed, ik denk eerder dat iemand die mager is en laag zit in zijn vet% dit behaalt dan iemand die wat hoger in zijn vet% en niet mager is.

Suat zei:
Een maat van me heeft ook 10kg behaald met 10 deca 200mg. Magoed, ik denk eerder dat iemand die mager is en laag zit in zijn vet% dit behaalt dan iemand die wat hoger in zijn vet% en niet mager is.

Redenering? ???

Ik denk dat dat te maken heeft met steroide receptoren :)

Terug
Naar boven