Deca maskeert enkel het probleem.
Als je al middelen pakt zou ik tb500 icm bpc157 doen aangezien dit gewoon wonder middelen zijn wbt blessure herstel.
Misschien eens iemand je benchpress techniek laten checken of deze volledig vervangen met dumbell press en dan heel licht opbouwen met veel reps.
En een keer naar een goeie fysio gaan om er naar te laten kijken. Klinkt alsof je goed losgemaakt moet worden.
Externe rotatie trainen kan in sommige gevallen helpen!
zie vorige post,Slijtage glenoïdum,diverse Fysio sessies mocht niet baten, twee maal toe cortison injecties zonder resultaat.
Heb altijd al aan sport gedaan Martial Art en fitness, nu 5 jaar geleden heb ik een ernstig ongeval gehad en diverse operaties ondergaan.
Kunstheup boven en onder- kunstknie, en middenrug operatie,kon dankzij mijn toenmalige goede fysieke toestand na een week alweer trap lopen.
daarna thuis mijn lichaam blijven onderhouden ,push ups ,lopen,pull ups zoveel als ging,licht dumbell werk.
over mijn body ben ik nog best tevreden voor mijn leeftijd, enkel beetje buik-heupen vet, mijn sterkste punten zijn benen en rug
zwakste punten schouders.
ben na al de jaren redelijk bekend met de technieken en juiste uitvoering,verbetering is natuurlijk altijd mogelijk.
warming up bestaat uit pull ups ( assisted ) Face pull met laag gewicht veel herhalingen,en squat met laag gewicht,om alle rotatie spieren zoveel als mogelijk op te warmen.
maar zoals reeds gezegt,ga BigGuy84 zijn advies opvolgen,en zien wat de tijd brengt,verbetering zal niet voor morgen zijn maar tijd zal het leren,tot die tijd oefeningen aanpassen aan schouder.