Fitness Seller

deca only

dr.pe

Cool Novice
Waardering
0
ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week)

wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml.

bvbd de dr.

zet er wat testo bij is toch wat fijner als de deca begint te werken bijv 400 mg deca 500 mg testo per week anders heb je bijna nergens zin meer in

NOOIT deca only doen zeker niet met die dosering.
Er valt nog veel te leren voor je kerel

Succes daarmee;)

Dosering was dan ook het enige dat me beviel :D

dr.pe zei:
ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week)

wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml.

bvbd de dr.

Oh eindelijk ook een die een paar maanden met een zacht stokkie rond gaat lopen heerlijk,ik dacht dat ik de enige kneus was die dat gedaan heeft

ik had bijna ook die fout gemaakt toen werd mij hier verteld dat 6 weken deca only op 400mg per week een slechte keus was, doe er 500 mg test bij en je hebt een degelijke kuur

De meeste zeggen dat deca het beste werkt als je het lang zet( plus minus 12 weken) en dat je de dosering niet te laag zet. Voor een beginner raad ik je niet aan om deca only te zetten omdat deca nogal zwaar drukt op je axis dus je crashed gigantisch hard als je er geen testosteron bij zet!!

iedereen doet hier altijd zeer negatief over maar deca only vind ik persoonlijk wel goed,het werkt goed bij mij en m'n stok staat even hard als dat ik test zet
niet iedereen heeft last van deca d*ck hoor

Dus als ik t goed heb gaat ie 800mg DECA per week gebruiken WOOOOOOWWW Goeie SHIZZLE :eek:

dream warrior zei:
iedereen doet hier altijd zeer negatief over maar deca only vind ik persoonlijk wel goed,het werkt goed bij mij en m'n stok staat even hard als dat ik test zet

Van mij mag je

Wie deca only doet krijgt spijt!(en ik ga me niet nader verklaren dus kom niet met die onzin)
Neem gewoon bv 250 mg test e en 200 mg deca 1 of 2x per week.

ik raak die troep niet meer aan.. goeie massa bouwer..maar mij te onderdrukkend!

ik hoef ook geen deca meer voorlopig, heb nu t licht gezien van boldenon:D

dream warrior zei:

Ik ben het hier ook wel eens,ik heb meerdere malen Deca gezet om van een hardnekkige blessure af te komen en dit is me prima bevallen en heb hier totaal geen problemen van gehad met m,n libido.
Natuurlijk zal dit per persoon verschillen maar ik zal het zo weer doen.
Tevens beschouw ik een Deca only als ondersteuning van een blessure ook niet als kuur want qwa massa hoef je er niet veel van te verwachten.

Ga je voor massa dan natuurlijk Test erbij.

Little Me zei:
Ja ? Zeer tevreden over bold ?

ja ben er zeker zeer tevreden over, zowel als in de cut als in de bulk.
ik hou van aderen over mn lichaam en die zijn na mn bulk kuur overal goed zichtbaar. het verhoogde honger gevoel heb ik wel ervaren maar heb hem tijdens mijn cut goed kunnen onderdrukken.
alleen vraag ik me af of die aders minder zullen worden nu ik gestopt ben.ik vind het egt een super middel, mits je het hoog doseert en lang genoeg gebruikt.

zou het ook niet doen dude, je wilt toch gewoon fier je vrouwtje onder kunnen (.......)

Terug
Naar boven