S Suat Ripped Bodybuilder Lid sinds 10 nov 2004 Berichten 3.392 Waardering 7 28 jun 2006 #21 Er zijn betere alternatieven dan een deca only. Zoals een test only. Zoek maar eens wat rond op het forum.
Er zijn betere alternatieven dan een deca only. Zoals een test only. Zoek maar eens wat rond op het forum.
Marcellllll Cool Novice Lid sinds 6 apr 2004 Berichten 204 Waardering 0 28 jun 2006 #22 kevinlorenzin zei: Dus als ik t goed heb gaat ie 800mg DECA per week gebruiken WOOOOOOWWW Goeie SHIZZLE Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja dat dacht ik ook gelijk ja.
kevinlorenzin zei: Dus als ik t goed heb gaat ie 800mg DECA per week gebruiken WOOOOOOWWW Goeie SHIZZLE Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja dat dacht ik ook gelijk ja.
kevinlorenzin Superbuilder Elite Member Lid sinds 29 aug 2004 Berichten 1.510 Waardering 2 28 jun 2006 #23 Marcellllll zei: Ja dat dacht ik ook gelijk ja. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... mja maar als ik nu zijn post terug lees zie ik wel in dat t norma deca zal zijn (dubbele deca's) vandaar...
Marcellllll zei: Ja dat dacht ik ook gelijk ja. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... mja maar als ik nu zijn post terug lees zie ik wel in dat t norma deca zal zijn (dubbele deca's) vandaar...
T tribosten Cool Novice Lid sinds 30 aug 2005 Berichten 42 Waardering 0 29 jun 2006 #24 deca only gaat volgend jaar lekker men eerste kuurtje worden maar dan wel om van een blessure te herstellen
deca only gaat volgend jaar lekker men eerste kuurtje worden maar dan wel om van een blessure te herstellen
J jair16 Advanced Bodybuilder Lid sinds 6 okt 2005 Berichten 1.119 Waardering 417 Lengte 1m79 Massa 118kg Vetpercentage 13% 29 jun 2006 #25 ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week) wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml. bvbd de dr. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoezo maak je geen ECHTE kuur deca only is helemaal niks
ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week) wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml. bvbd de dr. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... hoezo maak je geen ECHTE kuur deca only is helemaal niks
T Testoman Cool Novice Lid sinds 27 feb 2005 Berichten 115 Waardering 0 30 jun 2006 #26 dr.pe zei: ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week) wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml. bvbd de dr. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... zou ik niet doen. Pak dan 200mg deca p/w + 250mg test p/w
dr.pe zei: ik wil binnenkort beginnen met dubbele decaatjes (4ml per week) wat zou dan beter zijn: in 1 x op maandag alles erin of bijv;ma 2ml en dan donderdag nog eens 2 ml. bvbd de dr. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... zou ik niet doen. Pak dan 200mg deca p/w + 250mg test p/w
K krieltje Monstrous Giant Lid sinds 6 okt 2004 Berichten 11.684 Waardering 368 Lengte 1m65 Massa 106kg Vetpercentage 15% 30 jun 2006 #27 waar zit die dr.pe dan? Iedereen zegt hier wat behalve hijzelf