XXL Nutrition

Review Deca Stack - Nutrabolics

Beoordeling:
star2.png
2/10 -- Afrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Meer uithoudingsvermogen
    * Versneld herstelvermogen
    * Direct kracht toename
    * Volle & dikke spieren
    * Betere concentratie
    * Meer spiermassa
    * Geweldige pomp
    * Direct resultaat
    * Direct energie
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak, en hij is niet zo lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schep 20 min voor het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bardolino.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 59,00
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. het werkte niet bij mij

Mijn review:

ik ga normaal erg goed op producten van Nutrabolics, maar deze is me erg tegengevallen. het enige waar dit supp goed voor is, is voor concentratie. ik merkte niks van de pomp de energie en alle andere zogenaamde voordelen. de smaak is ook niet bepaald goed. het smaakt naar de oude versie van Vendetta. geen kracht gains en mijn gewicht is niet meer omhoog gegaan dan als ik het niet had gebruikt.

deca.jpg

Dit is de vervanger van Ester-Stack.

Enig verschil of geen ervaring met Ester-Stack.

Hoe snel kan ik resultaten verwachten;
Direct vanaf de eerste training, u zult niet alleen meer energie hebben, u zult sneller herstellen tussen de sets, zwaarder kunnen trainen en uw spieren zullen harder en voller zijn.

Moet ik naast Deca-Stack ook gewone Creatine nemen;
Ja, dat raden we wel aan om maximale resultaten te behalen. Deca-Stack is geen vervanger van een normaal creatine product. Om optimale resultaten met Creatine te behalen, dien je Creatine 2x daags iedere dag te nemen. Deca-Stack wordt vaak alleen op trainingsdagen genomen.

Hoe lang kan ik Deca Stack gebruiken;
Het beste kunt u Deca Stack 3 maanden gebruiken, waarna je het produkt een maand niet gebruikt

Dit Klopt dus niet .?

Ja lijkt me ook niks, zodra ze anabolen namen gaan gebruiken weet ik genoeg, en dan die prijs...

Ja lijkt me ook niks, zodra ze anabolen namen gaan gebruiken weet ik genoeg, en dan die prijs...

Prijs is inderdaad belachelijk, en ze mogen van mij ook wel ietsje minder "creatief" zijn met de naamgeving, maar de ingrediënten zien er niet slecht uit:

Deca Stack Proprietary Blend 19000 mg
Anabolic DECA Complex
- Arginine Decanoate, Creatine Decanoate, Glutamine Decanoate

Advanced Insulinotropic Complex
- Bis (Picolinato) Oxovanadium (BPOV), Potassium-R-Lipoate (K-R-ALA), Cinnamon Extract Containing 0.95% Trim & Tetra A-Type Polymers

Advanced Neurogizing Matrix
- Thiamine Tetrahydrofurfury, L-Tyrosine Decanoate, Caffeine Malate
- Advanced Power, Strength And Endurance Matrix
- 2-Amino Ethanesulfonic Acid, L-Leucine AKG, Methylguanidinaocetic Acid

Jammer dat het dan toch niet werkt...

Jammer. Je hebt een aantal mensen op het forum geholpen door het niet te kopen!

• Topic Starter Topic Starter
zeker niet kopen nee, het probleem is dat het decanoate ester waar de ingredienten aan gebonden zijn even zwaar zijn als bijv. arginine. waardoor 3 gr. argininedecanoate maar 1,5 gr arginine is. dat is niet egt genoeg lijkt me.

als het nou testostoron undecanoate was...:D

spul is zeker aan te raden!! Ik eb het gebruikt en kreeg er een super pomp van. Anders als bij een no-xplode of ander No-product.
Om de een of andere manier wordtde werking vanbijvoorbeeld een No-xplode minder naarmate je het gebruikt. Bij mij in ieder geval. Pomp werd minder, training was vermoeiender etc. Door over te stappen op deca-stack kreeg ik weer een superpomp, die ik geheel mijn training hield.
Om af te wisselen, of gewoon een keer te proberen is dit spul wel de moeite waard!

Dus volgens jou is Raish gewoon ongevoelig voor het product?

dat zou ook kunnen

Nutribollics is ook een leading company he!!! Marketing zijn ze goed in en verre van vies van!!! Toch blijkt over het algemeen dat BSN een betere product lijn heeft en de producten van MHP zijn ook voor veel mensen een hit. Misschien een tip voor geinteresseerden

ik ga juist erg goed op producten van Nutrabolics maar alleen dit product valt me erg tegen.

Waarom altijd die as benamingen net of dat BB alleen maar om as gaat. :(

Als ik dat zie dan geloof ik het zoizo niet.

Zeker aan te raden!!!

Ik gebruik deca stack nu 4 weken. Dit spul is niet te zuipen maar werkt wel perfect.
Heb tussendoor een weekje No-Explode geprobeerd op aanraden van een mede sporter, maar dit werkte bij mij voor geen meter.
Deca Stack werkt direct na een kwartier. No-explode moet eerst lang opbouwen en je weet niet precies hoe wat en wanneer???
Bij deca stack had ik na 15 min meteen een boost.
Ik ben net pas een half jaar aan het sporten, met dit spul ga ik echt met sprongen vooruit:D

Suc6 met het uitproberen van deze fijne uitvinding:rolleyes:

Beste mensen,

Ik ga er vandaag mee beginnen en hou jullie op de hoogte.
Ik heb nu verschillende producten geprobeerd. O.a. NO Explode, Xpand en NO Shotgun en ben echt benieuwd naar dit nieuw product.

Ik heb het gisteren voor de training genomen en ik kreeg echt een geweldige energie explosie.
Tijdens het trainen was er ook een heerlijke pomp en de kracht zit er ook lekker in.

Volg mijn log over mijn persoonlijke bevindingen over:
- Deca stack
- Anator P70
- Insu stim
- Endo stim

Beste mensen,

Ik ga er vandaag mee beginnen en hou jullie op de hoogte.
Ik heb nu verschillende producten geprobeerd. O.a. NO Explode, Xpand en NO Shotgun en ben echt benieuwd naar dit nieuw product.

Ik heb het gisteren voor de training genomen en ik kreeg echt een geweldige energie explosie.
Tijdens het trainen was er ook een heerlijke pomp en de kracht zit er ook lekker in.

Volg mijn log over mijn persoonlijke bevindingen over:
- Deca stack
- Anator P70
- Insu stim
- Endo stim

ik ben reuzebenieuwd :)

Ik gebruik dit spul nu 3 weken. Het is totaal niet te zuipen, in principe drink je je eigen kots zo erg is het. Ik ga kapot iedere keer dat ik het drink (dus het went ook niet).

Spul doet wel zijn werk, krijg er een hoop energie van en loop door een trainingsessie van 90 min. zonder problemen. Bijwerking bij mij is dat het me slaap af en toe belemmerd.

Heb ook superpump 250 geprobeerd en daar kreeg ik net zoveel energie van en nog een betere pomp. Had ook geen last van slaapeloosheid zoals bij deca stack, maar had wel de meest smerige scheten die je maar kan bedenken en de hele nacht door ook. Je word wakker in een koeienstal

Terug
Naar boven