MuscleMeat

Deca/sus kuurtje

anthony112

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
117kg
Vetpercentage
23%
Beste,,

ik had een vraagje..

ik wil beginne met een kuurtje van 6 a 8 weken

ik dacht zelf aan

sus 500/2ml in de week
deca 500/2ml in de week

en de eerste week alles 1 ml
daarna 2 ml dan 6 a 8 weken lang

ben 1.97 120kg

denk 23% bf

mvg

hou het simpel.
1-10 test 500mg
1-8 deca 400mg
test hoger doseren dan deca, en niet op of afbouwen.
suc6

hou het simpel.
1-10 test 500mg
1-8 deca 400mg
test hoger doseren dan deca, en niet op of afbouwen.
suc6

+1

Maar:
  1. Hoe ziet je nakuur eruit?
  2. Zit je niet wat hoog in je Bf om een bulkkuurtje te doen? Zonder afbreuk te willen doen aan je inspanningen denk ik dat het verstandig is eerst je BF omlaag te krijgen voordat je gaat bulken (al dan niet met hulp van AAS).

Sust/Deca wordt een bulkkuur genoemd maar het is niet dat je vetverbranding ervan gaat dalen... Het is eerder omdat je niet daarna super scherp staat. Dit kan een perfect kuurtje zijn en je kan natuurlijk cardio erbij doen (wat je nu ook al zou moeten doen uiteraard...). Dat vocht is dat je krijgt verlies je toch weer. Vet toenoeme kun je bij iedere kuur onder controle houden, dit hangt puur af van je voedingsschema en cardio.

• Topic Starter Topic Starter
+1

Maar:
  1. Hoe ziet je nakuur eruit?
  2. Zit je niet wat hoog in je Bf om een bulkkuurtje te doen? Zonder afbreuk te willen doen aan je inspanningen denk ik dat het verstandig is eerst je BF omlaag te krijgen voordat je gaat bulken (al dan niet met hulp van AAS).

Nakuur,, gewoon Pregnil, of novaldex?

zal ik hier ook b12 of vitamini C bij moeten pakken?
want dat zeggen mensen hier tegen mijn?

en doe nu ook cardio.. en blijf ik ook zeker doen!

en waarom zou ik geen Sus pakke maar test??

Ga eerst cutten tot 12%, ondertussen heb je wel wat tijd om meer te leren over anabolica.

Ga eerst cutten tot 12%, ondertussen heb je wel wat tijd om meer te leren over anabolica.

maakt toch zelf uit of ik ga cutten ofnie?
ik wil grof worden, geen lijne gewoon groot klaar..

of ik dat nu wil doen of bij 12% dat bepaal ik toch voor mezelf?

gr

+1!!!

Als je dan toch groot en grof wil worden
Ga dan voor 250mg sust EOD
En 400mg Deca E6D
Kan je steeds opnieuw die Sust bij de Deca in de spuit trekken...
En trek je Sust 12 weekjes door en je Deca 10 weken
Dan zal je wel Groot en GROF Worden

groot, grof.en vet

Bodyfat te hoog om te kuren met deca en test.
Hierdoor ga je meer bloaten, en is niet mooi.
Gewoon effe wat ECAY stack halen en ga maar cutten.
Veel cardio, diet volgen. Hierna dan knallen.
Is dan veel effectiever.

Als je toch wilt kuren, ga maar dan voor primo of mast e.

Suc6

maakt toch zelf uit of ik ga cutten ofnie?
ik wil grof worden, geen lijne gewoon groot klaar..

of ik dat nu wil doen of bij 12% dat bepaal ik toch voor mezelf?

gr

Ja kan beter eerst deftig cardio gaan doen VOOR je gaat kuren,anders ga je behoorlijk opzwellen!

Aromatisering vind plaats in datgene wat kan opzwellen.. namelijk: spiermassa en vetmassa.. als je haast geen vet hebt, is dit natuurlijk super.. dan zwellen alleen je muscles op..

Maar goed, je snapt wel wat er gebeurd als je ook redelijk wat vet hebt.. Het is niet zo dt je met wat vet erbij nog groter lijkt.. je lijkt eerder nog dikker omdat je spiermassa wordt bedekt..

Ik vind het tof hoe je van je afbijt hoor.. eerlijk waar. Niet iedereen wil een strak figuur. Ik vind een buffe look ook waanzinnig.. Weet alleen wel waar je aan begint. Niet dat je met een vertekent beeld van de werkelijkheid in een kuur stapt.. zoals velen:)

succes bro

Buf is wat anders dan vet, maar wie ben ik om commentaar te leveren op de doelstelling van iemand anders. :)

test-e, deca en cardio is een no-no kerel. Cardio ga je niet volhouden met test-e, je wordt sneller moe namelijk.

Deze jongen is 20 mannen......

Topic starter mag mij altijd een pm sturen met vragen.

Deze jongen is 20 mannen......

Wat wil je hiermee zeggen?

natuurlijk snap ik als ik er aan begin dat ik niet een BONK massa zal zijn en zeer zeker ook wel vet houdt.. maar myn bedoeling is niet om lijnen te creeeren en heelemaal afgetraint zijn,
gewoon buffelen groot zijn!

dat vind ik belangrijk en dat wil ik met dit bereiken, ik begin me nu sterk af te vragen of het misschein verstandig is om alleen sus te zette 2 weken 1 ml daarna 4 weke 2 ml en dan 2 weke 1 ml en daarna nakuur? novaldex/pregnil?

Ik hoor graag meer informatie over mijn vragen;)

groetjes Anthony!

Terug
Naar boven