MuscleMeat

Deca Test , eerste kuur

mittarrr

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
84kg
Beste DBB'ers,

Ik zit te denken aan mijn eerste kuur ik zat te denken aan het volgende:

1-12 250 test
1-10 200 deca
14-18 Nakuur nolva

Maar ik had de volgende vraag : Om minder vocht vast te houden wat kan ik beter doen Proviron erbij nemen of laatste weken Winny tabs ??

Alvast bedankt :D

goed beginners kuurtje.
proviron word niet gebruikt om vocht tegen te gaan.
als je kuurt met test/deca moet je (imo) ook niet zeuren over een beeetje vocht, wat toch wel wegtrekt na je kuur.
en indien jouw voeding in orde is zal je ook niet super veel vocht vasthouden.

ik had juist in begin 3 week tabs gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Oke , dus gewoon geen gezeur over het vocht haha , ik zie/lees wel dat veel mensen winny erbij pakken. maakt dit zoveel uit of kan ik het ook gewoon zo houden voor m'n eerste kuur

je zou de eerste 3, 4 weken winny tabs kunnen doen als 'kickstart'.
de lange esters van de testosteron/deca hebben tijd nodig om in te kicken.

goed beginners kuurtje.
proviron word niet gebruikt om vocht tegen te gaan.
als je kuurt met test/deca moet je (imo) ook niet zeuren over een beeetje vocht, wat toch wel wegtrekt na je kuur.
en indien jouw voeding in orde is zal je ook niet super veel vocht vasthouden.

Dit lees ik maar al te vaak. Ben nu mijn eerste kuur aan het doen en ik houd enorm veel vocht vast, ook al probeer ik zout en natrium te vermijden. Wat kan ik nog meer doen of laten, behalve een AI nemen?

---------- Post toegevoegd Fri 7 Sep 2012 om 12:35 ----------

je zou de eerste 3, 4 weken winny tabs kunnen doen als 'kickstart'.
de lange esters van de testosteron/deca hebben tijd nodig om in te kicken.

Het duurde bij mij 6 weken vooraleer ik echt iets merkte qua kracht. Maar tegen die tijd had ik wel al een kilo of 9 gegaind. Het is dus niet dat je niet dat je de eerste weken niet gaint als je geen kickstart neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Ooh oke , ik denk daar in ieder geval nog even over na, bedankt!

Dit lees ik maar al te vaak. Ben nu mijn eerste kuur aan het doen en ik houd enorm veel vocht vast, ook al probeer ik zout en natrium te vermijden. Wat kan ik nog meer doen of laten, behalve een AI nemen?

Misschien hou je wel vocht vast juist omdat je zout probeert te mijden ?

Hou je zout-iname eens constant (en niet overdreven hoog uiteraard).

Bedankt voor de suggestie. Met uitzondering van het avondmaal, eet ik eigenlijk elke dag min of meer hetzelfde, dus ik vermoed dat mijn zoutinname behoorlijk constant is.

Terug
Naar boven