XXL Nutrition

deca test

scirocco indy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
hoi klein vraagje wil aan men eerste kuurtje beginnen weeg 65 kilo wil graag er 10 bij komen (7 overhouden)

sta redelijk droog :D
ik dacht aan deca test
1ml deca
1ml test
per week 10 weken lang.
mijn vraag is als ik goed eet tijdens de kuur kom ik dan aan men 10 kilo met zo een kleine dosering?

Pas eerst je voeding eens aan man. Veel te licht om te kuren

nee.
hoelang train je al? en heb je een voedingschema?
goed eten en nu maar 65kg wegen betekend iig dat je nooit goed hebt gegeten dus tijdens je kuur ook niet zou veranderen. beter zorg je eerst dat je voeding goed is.

dude, ik weet dat we niet teveel om stats mogen zeuren, maar 65kg, probeer eerst is goed te gaan eten! denk nog even goed na voordat je gaat kuren!

hoi klein vraagje wil aan men eerste kuurtje beginnen weeg 65 kilo wil graag er 10 bij komen (7 overhouden)

sta redelijk droog :D
ik dacht aan deca test
1ml deca
1ml test
per week 10 weken lang.
mijn vraag is als ik goed eet tijdens de kuur kom ik dan aan men 10 kilo met zo een kleine dosering?

Kickstart met d-boll erbij,ga je 20kg pakken(en 10 overhouden)!

als je voeding zuigt kom je 4kg aan en pis je ze weer weg op het einde van je kuur

Succes .

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding ligt goed .....
En train al 4 jaar

Mijn voeding ligt goed .....
En train al 4 jaar

ik weet niet wat je in die 4 jaar hebt gedaan, maar je voeding is dan verre van OK.
niet om je te treiteren ofzo, maar post liever je voedingsschemahier eens neer.. daar kunnen we je mee helpen. aas is voorlopig nog geen oplossing voor jou bro

Ja je voeding ligt vast goed ja. misschien moet je het niet laten liggen maar opeten. 65kg na 4 jaar trainen:o

je moet de korstjes ook opeten

• Like
Waarderingen: Ymir
65 kilo, en zeggen dat je voldoende eet, is ech veel te weinig.

Waarschijnlijk ben je ectomorf, en kan je gewoon veel eten zonder in gewicht te stijgen.

Ik ben ook ectomorf, en ben in nog geen 8 maanden tijd van 63kg naar 79kg gegaan.

Een handige tip dat ik je kan geven is: begin met een creatine kuurtje.

week1 - 2: oplaadfase 20g/dag (verdeeld over 4 x 5g)
Week2 - 8: 5g dagelijks.

Creatine op een gewicht van 65kg gaat zeker zichtbaar werken. 4kg is zeker te verwachten. Het is voornamelijk vocht ja, maar het gaat je prestaties in de gym wel omhoog gooien, en je gaat er zelf ook beter van eten.

Ook ZEER belangrijk! ipv 3 maaltijden, probeer minstens 6x/dag te eten. Op deze manier creëer je een constante honger, waardoor je veel sneller zal bijkomen.

Probeer na deze opties pas een kuur ofzo, anders ga je 10 weken plezier hebben, maar daarna begint de hel voor je.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven